Κυριακή, Δεκεμβρίου 03, 2006

Βιβλία με 20% έκπτωση

Εχτές επισκέφτηκα το ολοκαίνουριο βιβλιοπωλείο της αδερφής μου. Ανείπωτη χαρά.

Θα παίρνω ο,τι βιβλίο θέλω με τιμή χονδρικής. Ή θα τα διαβάζω πρώτα και μετά θα τα ξαναβάζω στο ράφι.

Γι' αυτο δε δίνω πληροφορίες σχετικά με το που είναι,γιατί θα αρχίσετε να το λέτε και θα βγάλουν κακό όνομα τα χρησιμοποιημένα βιβλία του.

Πόσο θα ΄θελα να δώσω και εγώ τέτοια χαρά στους φίλους μου και τους λοιπούς συγγενείς μου, όπως αυτή που μου έδωσε το βιβλιπωλείο.

Δε θα το κάνω όμως γιατί δεν έχω καμιά όρεξη να ανοίξω σουβλατζίδικο.

12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Φρόντισε να μην τρως, ούτε να πίνεις την ώρα που διαβάζεις...οι λεκέδες θα σε προδώσουν..και τότε θα χρειαστεί η αδελφή σου να ανοίξει σουβλατζίδικο!
(Τι έπαθε αλήθεια το Blogger και δεν μπορώ να δημοσιεύσω;...Ξέρει κανείς;)

Αρί-μαρί είπε...

Καλορίζικο και καλές δουλειές!!!
Τυχερούλη...Ό,τι βιβλίο θες θα το έχεις...
Καλό σου απόγευμα!

Εύα είπε...

οχι,να πεις,γιορτες ερχονται γιατι να μας τα παιρνουν ξενοι;Να υποστηριξουμε τους δικους μας ανθρωπους.Σα να λες οτι θ'ανοιξω ανθοπωλειο και συ θα αγοραζεις λουλουδια απο αλλου!Ντροπη!
:-Ρ

Ανώνυμος είπε...

Εχει δικιο η ευα!
Καταρχην δε θα σε προδωσει κανεις(αλληλεγγυη μεταξυ των bloggers) και κατα δευτερον σκεψου οτι η αδερφη σου θα χρειαστει πελατεια ετσι κι αλλιως ;)
Μας αρεσουν τα βιβλια!!!

Μακια μπουκαλακι!
ps: Καλες δουλειες ευχομαι!

GhostHunter είπε...

Έχει site η αδερφή σου?
Μπορώ να παραγγείλω από το internet?

(Για να την ενισχύσουμε..)

Ανώνυμος είπε...

Ναυαγέ,

Πήγαινε στο ράφι και άρπαξε το "Σχόλιο στο άσμα ασμάτων".
Τώρα Ναυαγέ.

(καλα διαβάσματα και καλές δουλειές στην αδελφή σου)

:)

Ναυαγός είπε...

Υπάρχει και άλλος λόγος που δεν το θεωρώ ακόμα σωστό να σας το πω: Δεν έχει ακόμα βιβλία του Feynman και πολλά θεατρικά.

Πρώτα θα βάλω τα δυνατά μου για να μπουν αυτά που πρέπει και μετά θα σας πω.

Ghost Hunter, κάτι κάνω τώρα με SQL και Drupal, θα το έχω έτοιμο σε κανά εξάμηνο.

Ανώνυμος είπε...

Αυτό θα πει τύχη! Πραγματικά όμως μπορεί να γίνει κόλλημα! Από την άλλη το μόνο που μπορώ να ευχηθώ είναι να έχετε πραγματικά τον χρόνο να διαβάσετε ό,τι τραβάει η ψυχή σας. Γιατί καλά όλα τα άλλα, όμως ο χρόνος πάντα λείπει!

Υ.Γ. Μιας και λόγω επαγγέλματος τυχαίνει να είμαι σχετικός για οποιαδήποτε απορία μπορεί να έχετε με το site θα χαρώ να βοηθήσω. Κι ας μην μου πείτε τη διεύθυνση :P

Εύα είπε...

μην ξεχασεις να περασεις απο το σαλονακι μου να παρεις το δωρακι σου...χριστουγεννα ερχονται ;-)

Attalanti είπε...

Τέλειο! Καλές δουλειές! (Ετοιμάζω λίστα με αγορές - τώρα που βρήκαμε το δικό μας άνθρωπο.)

Shades είπε...

Βρε ναυαγέ αφού τα πληρώνουμε που τα πληρώνουμε γιατί να μην τα πάρουμε να υποστηρίξουμε ένα blogo-φίλο..
Καλές δουλειές εύχομαι.

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

Τόσοι και τόσα διαφημίζονται - άσε πια όσους αυτοδιαφημίζονται - εσένα και την αδελφή σου θα βρούμε να παρεξηγήσουμε;
Είναι για καλό σκοπό, άλλωστε... Τι καλύτερος σκοπός μπορεί να υπάρχει από την ενημέρωση για το άνοιγμα ενός βιβλιοπωλείου;