Τετάρτη, Απριλίου 25, 2007

Εκμυστηρεύσεις άνευ παρεξηγήσεως

Από την ώρα που πάτησα το πόδι μου στο νησί, ήθελα να σας πω την πρώτη σημαντική μου εντύπωση, αλλά και δεν ήθελα. Επειδή, όμως, δεν έχω σε ποιον άλλο να μιλήσω γενικά (η μάνα μου νομίζει πως προσπαθώ να ανοίξω σουβλατζίδικο στη Μελβούρνη), θα σας μιλήσω.

Πριν βέβαια σας μιλήσω θα ήθελα να είστε όλοι καλά και να περνάτε όμορφα και σήμερα να κάνετε και καλό sex αν μπορείτε, γιατί οι γιατροί λένε πως βοηθάει την καρδιά. Δεν ξέρω πως το συνδέουν αυτό, ίσως στην πραγματικότητα να σας την πέφτουν στην ψύχρα την ώρα που το λένε.

Στο θέμα μας όμως. Ήθελα, λοιπόν, να σας πω, αλλά πριν σας το πώ, θα ήθελα να ξέρετε πως δεν είμαι κανένας άθλιος που ξέρει να κρίνει μόνο τους άλλους και δε βλέπει τα στραβά του εαυτού του. Όοοοοχι εγώ τα βλέπω. Το ξέρω πως είμαι ξεροκέφαλος, πως νομίζω ότι τα ξέρω όλα, πως είμαι λίγο φλούφλης με τις γυναίκες. Επίσης ξέρω ότι είμαι και πρήχτης.

Και θα σας έλεγα αμέσως τι ήθελα να πω, αλλά επιτρέψτε μου πρώτα μια παρέμβαση, πως και τον ξάδερφο μου που ήταν ομο- και εγώ τον έλεγα ντιντή, δεν το έλεγα με κακία, ούτε με τη διάθεση να τον υποτιμήσω. Στην πραγματικότητα τον εαυτό μου αυτοσαρκαζόμουν και τις ομοφοβικές αντιλήψεις που κουβαλάω.

Επίσης θα μου επιτρέψετε μια παρέμβαση στην παρέμβαση για να σας πω, πως πιο πολύ και από το σεβασμό έχω μάθει να σέβομαι το χιούμορ. Αν με ξέρατε θα δεχόσασταν το χιούμορ μου, έστω και αν στρεφόταν εναντίον σας, γιατί θα ξέρατε πως πάνω από αυτό υπάρχει η αγάπη μου και το αληθινό νοιάξιμο για εσάς, για τον οποιονδήποτε άνθρωπο γνωρίζω. Το χιούμορ μου δε θέλει να καταδικάσει, θέλει να ανοίξει δρόμους επικοινωνίας με εσάς.

Και δε θα μακρηγορήσω καθόλου, αλλά έχω ξεχάσει να σας πω, πως το νησάκι μας, δεν είναι νησάκι. Είναι ατόλη. Σχηματίστηκε από το κέλυφος ζωντανών οργανισμών της θάλασσας. Γύρω από την ξηρά το βάθος της θάλασσας ξεπερνάει τα 3000 μέτρα. Έχω ανησυχήσει. Μετράω κάθε βήμα των κατοίκων αυτής της ατόλης και τρέμει η ψυχή μου. Φοβάμαι ότι θα βουλιάξουμε.


Άνδρες και γυναίκες, όλοι οι ενήλικοι κάτοικοι αυτού του νησιού προστιθέμενοι σε βάρος και διαιρούμενοι με το πλήθος τους κάνουν ένα μέσο όρο 150. Αστάθμητος παράγοντας, που προς το παρόν εμποδίζει και την καμακική μου εξωστρέφεια. Είναι όλοι τους βούβαλοι. Αισθάνομαι σαν τον Γκιούλιβερ από την ανάποδη.

Είχα δει φωτογραφίες από τα Κιριμπάτι πριν έρθω και διάβασα για την οικονομία των νησιών. Ξεχώριζαν σε σκέση με τα Τόνγκα, τα νησιά του Σολομώντα και όλα τα άλλα νησιωτικά κράτη της περιοχής, γιατί είχαν χαμηλότερο εισόδημα και ήταν εφικτά οικονομικά για εμένα. Ως συνέπεια της οικονομικής τους δυσπραγίας δεν υπέφεραν από το πρόβλημα παχυσαρκίας, από το οποίο υποφέρουν όλα τα άλλα μικρονησιακά κράτη, που είναι τα πρώτα στον κόσμο στους σχετικούς καταλόγους.

Όλα αυτά δεν ισχύουν για την ατόλη μας. Εμείς έχουμε καλή οικονομία και ήδη μέτρησα δύο χαρμπουγκεράδικα στο μεγάλο χωριό. Mc Donald όπου και να είσαι ρε κερατά Σκωτσέζε, την κατάρα μου να έχεις.

39 σχόλια:

Αλητισσα είπε...

Ρε συ οταν εψαξα στο Ινερνετ να δω που θα πηγαινες προσεξα οτι οι ανθρωποι ηταν ιδιαιτερα ευτραφεις και ηθελα να στο πω..
Μετα σκεφτηκα οτι θα ακουγοταν σα κακια και δεδομενου οτι εκεινη τη στιγμη αρχισα να σε μισω θανασιμα ηθελα να κρατησω λιγο τους τυπους..
Χα χα..
Τωρα ομως που σε μισω επισημως..
Σε μισω ακομη περισσοτερο γιατι εκει μια και ολοι ειναι χοντροι εγω δε θα χρειαζοταν να κανω διαιτααααααααααααααααααααααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!

Ναυαγός είπε...

Αλήτισσα

από ότι έχω καταλάβει και από παλιά φωτό σου που είχες ανεβάσει, εσύ μάλλον δε χρειάζεσαι δίαιτα, καθότι έχεις τα απολύτως σωστά πιασίματα, αν με εννοείς. :))))

Αλητισσα είπε...

Αυτο που δεν ξερεις ομως, ειναι οτι για να εχω τα απολυτως σωστα πιασιματα και να μην ειμαι σαν τους συντοπιτες σου κανω μονιμα διαιτα και γυμναστικη..
Αν με εννοεις..:)))

Ανώνυμος είπε...

Ναυαγέεεεεεεεεε τελικά μήπως αντί για τον κορσέ της τροφαντής Λουκίας σου έπεσε κανένας κορσές ζουμπουρλούς μελανήσιας; Μπας και το κάναμε το σεχ τελικα; Μήπως είμαι ο Πητ Παπαδάκος και γράφω προφητικά ποστ; Τελικά μπας και πρέπει να ανοίξεις σουβλατζίδικο στην ατόλη και να χ... στο τάλαρο;

maika είπε...

ωραίες οι παρεμβάσεις στις παρεμβάσεις σου αλλά δε χρειαζόταν να μας τα πεις όλα αυτά ... φαίνονται!!!

πω!πω!
βούβαλοι? τι βούβαλοι δηλαδή??
χοντροβούβαλοι που λέμε???
πρόσεχε μη σε πατήσουν όταν τρέχουν...και γίνεις χαλκομανία...
3000 μέτρα βάθος?? αποκλείεται τότε να κολυμπάς, έτσι???
όταν περπατάς κουνάει???
μετακινείται η ατόλη ή έχει ρίξει άγκυρα?

καλά,και τα κουνούπια που λέγαμε ...στα Μακ Ντόναλτς τρώνε??

κι επειδή σε έχω στην καρδιά μου να σου πω κι αυτό... να προσέχεις όταν κάνεις με τους ντόπιους τραμπάλα... γιατί σε βλέπω μπλουμ στη θάλασσα.... κι αν το να πέφτεις απο την τραμπάλα στη θάλασσα τους φανεί αστείο...όλη μέρα θα σε κυνηγάνε να παίξετε...

st_darwin είπε...

Χαχαχαχαχαχα
Το νησί των κωλόφαρδων!
(Κυριολεκτικά και μεταφορικά!)

gerasimos είπε...

Ναυαγέ τι κοινό έχουν οι γυναίκες και τα κουνούπια; Αρκεί ένα (ή μία) για να μη σε αφήσει να κοιμηθείς το βράδυ.

Ανώνυμος είπε...

Ναυαγέ θλιμμένος και μόνος ακούγεσαι και μάλλον για να καλοπιάνεις κάτι δεν πάει καλά και δεν θέλεις να χάσεις την επαφή σου με τους μπλογκόφιλούς σου στην Ελλάδα, υπάρχει εκεί κάποιος που μιλάει έστω και λίγα ελληνικά?

Ρε Ναυαγέ αν δεν αισθάνεσαι καλά και σε έπιασε νοσταλγία γύρνα πίσω στον ξάδερφο ή ακόμα καλύτερα στη μανούλα σου εδώ στην πατρίδα.

Αβραάμ Ξένος είπε...

Αύριο το αεροπλάνο θα με φέρει στην πατρίδα. Για 10 μέρες θα καλύψω το πληθυσμιακό κενό που άφησες πίσω σου. Κατά τ'άλλα, ποτέ δεν άκουσα ότι οι ατόλες επιπλέουν, ειδικά με τόσους χοντρούς επιβαίνοντες. Πολλά φιλιά και χαιρετίσματα στις μελανούρες

ο δείμος του πολίτη είπε...

Ρε ναυαγέ, δε βρήκαμε γυναίκα στο στη μπλογκόσφαιρα και τρέχεις στις θάλασσες τώρα; Είπαμε αεροπλάνα, αλλά πάλι σε θάλασσα χάθηκες;

ναυαγός είπε...

αλήτισσα

που είπαμε πας διακοπές το καλοκαίρι;

----------------
doratsirca ή Θρασύβουλα, ή Πητ Παπαδάκο

ωραία ιδέα το σουβλατζίδικο vs McDonalds. Είναι βαριά - βαριά η σούβλα του τσολιά. Θα τους φάμε τους σκωτσέζους στην προσπάθεια για το ξεχύλωμα της μάζας.

--------------------

maika

έχω ακούσει αστεία και αστεία, αλλά σαν αυτό με την τραμπάλα κανένα. :))))

Μικρός που ήμουν με κορόιδευε ενας ξαδερφός μου μεγαλύτερος και μου έλεγε να κάνουμε τραμπάλα. Κάναμε μία δύο και μετά καρφωνόταν στο έδαφος και με άφηνε να κρέμομαι για ώρες στα ύψη και γελούσε ο τσόγλανος.

Τον πήρα λοιπόν πρέφα κι εγώ και γέμισα μια μικρή φούσκα με νερό και όταν μου γύρισε την πλάτη τον έλουσα κανονικά...

ναυαγός είπε...

st. darwin

δεν είναι νησί, είναι ατόλη... και δε μιλάμε για φάρδος, μιλάμε για μερικά εκτάρια.

-----------------

Gerasime

Επίσης είναι τα δύο όντα που μπορούν μέσα σε ένα βράδυ να σε ξεζουμίσουν εντελώς.

----------------------

τρελοφαντασμένη

εντελώς όμως! Δε γυρνάω πίσω επειδή εδώ οι γυναίκες ομοιάζουν κάπως με το μακαρίτη το Σουγκλάκο. Μην αποκλείεις το ενδεχόμενο να αγαπήσω κι όλας μία. Θα είμαι σαν τον Στάθη Ψάλτη με την Σπεράντζα Βρανά

ναυαγός είπε...

αβράαμ ξένε

δηλαδή θες να μας πεις ότι τώρα που φύγαμε και είμαστε εδώ εσύ θα την πέσεις σε όλες αυτές τις γυναίκες που έμειναν πίσω; όχι ρε γαμώτο! γιατί σε εμένα; :))))

Δε νομίζω ότι επιπλέουν οι ατόλες, αν γινόταν αυτό θα είχα ήδη ξεκινήσει το κουπί για να σε προλάβω να μη μου τις φας. Απλά δεν πρέπει να είναι και ότι πιο σταθερό.

-----------------

Δείμε

θαλασσοπνίγηκα με τις ιδέες μου. Ελπίζω όχι και εσύ.

maika είπε...

πολύ κωλόπαιδο ο ξάδελφός σου,όχι ο Βαγγέλης , ο άλλος στην τραμπάλα...
μου έκανε κι εμένα ακριβώς το ίδιο ένας ξάδελφος ,όχι ο δικός σου και αφού χτυπιόμουν για να καταφέρω να κατέβω πετιόταν ο βλάκας με φόρα προς τα πάνω ...κι εγώ έσκαγα κάτω σαν καρπούζι...κι έκλαιγα κι ερχόταν η μάνα του και τον πλάκωνε και μετά γελούσα!

Αν τελικά τα φτιάξεις με Σπεράντζα νομίζω καλά θα περάσεις ,γιατί όχι?
μόνο να της πεις όταν θα έρχεται στο κρεβάτι να μην κάθεται πολύ απότομα γιατί εκεί που θα είσαι ωραία ωραία ξαπλωμένος και γλαρωμένος....σε βλέπω πάλι να πετιέσαι στη θάλασσα....
(πρέπει να μου έχει μείνει τραύμα παιδικό η τραμπάλα...δεν εξηγείτε αλλιώς... όλο εκεί ο νούς μου..)

Ναυαγός είπε...

τώρα μάικα

αυτό που ο νους σου είναι όλο στην τραμπάλα, δεν ξέρω πως να το εκλάβω;

Νομίζω για μια φορά ακόμα εκτέθηκες ανεπανόρθωτα και δεν είναι και ο τάκης εδώ να σου την πει.

Τον ξάδερφο σου καλά έκανε και τον έδειρε η μάνα σου, αλλά ο ταλαίπωρος το πιθανότερο είναι ότι σήμερα θα είναι κανένας σαδομαζοχιστής παντρεμένος με κάποια φράου... κι όλα αυτά για μια τραμπάλα!

Μαρω_Κ είπε...

Καλημέρα.
Βρε καρδιά μου, μην το παίρνεις και κατάκαρδα.
Αφού δεν βουλιάξατε μέχρι τώρα, μάλλον το νησί αντέχει.
Επίσης οι εύσωμοι άνθρωποι είναι συχνά πιο εύχαρεις!

Πάντως μια επιχείρηση πίτα- γύρος μια χαρά είναι.
Θα σου κάνω την γκαρσόνα.

Πρωινά ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ φιλιά

Ανώνυμος είπε...

Αχ ναυαγάρα μου αν δεν έρθω στην ατόλη δεν σε βλέπω να πηδάς :))))

Τάσος Ν. Καραμήτσος είπε...

Τυχερέ!
Σε ακολουθούμε με τη φαντασία...
Καλημέρα

Ναυαγός είπε...

μάρω κ.

οι εύσωμοι σίγουρα είναι πιο εύχαρεις και πιο ωραίοι τύποι. Τούτοι εδώ οι Κιριμπατιανοί είναι συνέχεια με το χαμόγελο στο στόμα... οι περισσότεροι.

Προσλαμβάνεσαι γκαρσόνα. Αρκεί να φοράς σέξι μίνι φούστες.

---------------------

μαράκι

σου στέλνω εισιτήριο πρώτη θέση και σε αμερικάνικο διηπειρωτικό πύραυλο (είναι πιο γρήγοροι).

---------------------

τάσο ν. καραμήτσο

νομίζω πως με περιπαίζετε λιγάκι, αλλά δεν πειράζει, εγώ είμαι λάρτζ τύπος... ίσως όχι όσο οι ντόπιοι βέβαια.

Μαρω_Κ είπε...

Να σας πω, το ντεκολτε είναι το πιο δυνατό μου σημείο.
Να φοράω κάτι ανάλογο;
Με τις φούστες δεν τα πάω και εξαιρετικά καλά!

Troll είπε...

Ναυαγε διαβασα στο ιντερνετ οτι γλωσσολογικες μελετες που εκανε ενας ανθρακορυχος Ελληνας τον 17ο αιωνα που βρεθηκε στην "ατολη σου" εδειξαν οτι οι ντοπιοι κατοικοι της ατολης χρησιμοποιουν πολλες ελληνικες λεξεις.Παραδειγμα το "μουνι" μοιαζει πολυ με το Ελληνικο.Κανε μια διαπιστωση και πες μας!!!!!

Ναυαγός είπε...

μαρω κ.

Θα φτιάξουμε ψηλά καθίσματα για να έχουν άμεση οπτική επαφή οι πελάτες του μαγαζιού.

Το ντεκολτέ ε; Μη με φτιάχνετε τώρα!

-------------------

τρολλ

δηλαδή να πάω σε μια Κιριμπατιανή και να την ρωτήσω πως το λένε το μουνί σου στα κιριμπατιανά; δε θα είσαι καλά. Να έρθει ο Λιακόπουλος να το κάνει που τον ενδιαφέρει και το θέμα.

Εγώ πάω για ύπνο.

takis είπε...

Ναυαγέ συνέχισε εσύ και θα αποκαλυφθούν και άλλα ενδιαφέροντα παιδικά τραύματα..(άκου τραμπάλα...)
Όσο για τη λέξη που αναφέρει ο Τρολλ αποκλείεται να τη χρησιμοποιούν οι ντόπιοι...για κοίτα για νινί..μήπως σέρνει καμμία ατόλη.

Υ.Γ. Με τη κατάρα στον κερατά τον σκωτσέζο , δεν ξέρω αν πιάνει έχω ρίξει και εγώ..σαν ευχές πρέπει να του βγαίνουν τελικά

Μάικα,
για τη τραμπάλα θα το μελετήσω κι αλλο..για πες μου, τις κούνιες και γενικά τα κουνήματα πως τα βρίσκεις?...

Troll είπε...

Τουλαχιστον πεστην να στο δειξει αν ειναι ντροπαλη και δεν το λεει!!!

ο δείμος του πολίτη είπε...

Εγώ πνήγομαι στις σκέψεις και τις λέξεις.

candy's τετραδιάκι είπε...

Nαυαγε προσεχε τα βηματα σου να μην ειναι πολυ χοροπηδηχτα..
Ρε συ αληθεια τωρα σε σκεφτομαι εκει που εισαι!
Να προσεχεις εεε!!!

;)

Αλητισσα είπε...

Α, δε στο 'πα? θα ρθω εκει που εισαι..
Αν δεν εχεις πολυ χωρο δεν τρεχει τιποτα θα κοιμαμαι στην παραλια..
Εχω κλιση στο ελευθερο καμπιν..
(Σε προλαβα μην αρχισεις τις μαλακιες του τυπου:"ξερεις το σπιτι μου ειναι μικρο δε θα χωρας κλπ")

Ανώνυμος είπε...

Ναυαγέ το στήσαμε βλέπω το μαγαζάκι και τσιμουδιά για αέρα στον Θρασύβουλα που είχε και την ιδέα...

Ανώνυμος είπε...

Εγω μια απορια εχω.
Τι γλωσσα μιλανε οι 150 ευτραφεις ιθαγενεις?
Πως συνεννοεισαι?
Πως θα ριξεις τη γυναικα-Σουγκλακο χωρις το απαραιτητο πε-πε?
Πως ειναι το σουβλακι στην γλωσσα τους?
Πως λενε στα Κιριμπατιανα "ελα να παιξουμε τραμπαλα"?
Πως λενε στα Κιριμπατιανα "Λολα να μια μπανανα και δυο πορτοκαλια"?
Εχουν καταλαβει οτι εισαι Ναυαγος?
Τελικα ποτε θα πηδηξεις να ησυχασουμε?


(Τελικα 10 αποριες ειχα)

Ανώνυμος είπε...

Στη Λάρισα λέμε "καλό κρεβάτι, είναι το γεμάτο κρεβάτι", δοκίμασε μία στρουμπουλή ή κ περισσότερες αν θες κ μετά βλέπουμε τι θα λες!

ΥΓ. προς αποφυγήν παρεξηγήσεων, εγώ είμαι κορμάρα, μη με πει κανένας στρουμπουλή θα χεστούμε
χα χα χα
:)))

maika είπε...

μπααααα απο τότε πρέπει να ήταν σαδομαζοχιστής.... του άρεσε να με ρίχνει απο την τραμπάλα και πρέπει να του άρεσε και που τις έτρωγε μετά απο τη μαμά του (όχι τη μου..).. Τόσες φορές το είχε κάνει ο βλάκας... πρέπει να την έβρισκε...
αλήθεια ,έχει τραμπάλες στο νησί??
(νάτο πάλι το πρόβλημα....αλλά ευτυχώς που θα ξέρει τη λύση του ο Τάκης και ίσως το ξεπεράσω....)

Κοίτα Τάκης νομίζω πως μόνο με το πάνω κάτω πάνω κάτω έχω πρόβλημα...με το πέρα δώθε πέρα δώθε πέρα δώθε...στην κούνια και αν δε με σπρώχνεις με κακία για να κάνω ολόκληρο κύκλο σαν τον Ταμπάκη, δεν έχω κανένα πρόβλημα.... ούτε με το κούνημα της αχλαδιάς έχω ούτε με το κουνιστό πορτοκάλι....
Α,και μου αρέσουν και οι νεροτσουλήθρες??? είμαι λες σοβαρά? μπορείς να βοηθήσεις???

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Αααα... κακό μπελά έβαλες στο κεφάλι σου ναυαγούλη μου. Εσύ δε θα κοιμάσαι ήσυχος με τόση ανασφάλεια.
Α, να σου 'λειπε. Πιο καλά είναι στα ΄Ιρια κάτω-κάτω τέρμα θεού στις ερημιές. Θα έστηνες το καλύβι σου, θα κατέβαζες και ιδέες για την αλλαγή του κόσμου.
(Από 'κει κάτω, όσα μπουκάλια να ρίξεις στη θάλασσα δεν πρόκειται να φτάσουν εδώ ουτε με 50 τσουνάμια....)

Ναυαγός είπε...

takis

πες τα χρυσόστομε που έχει ξεφύγει η άλλη εντελώς με την τραμπάλα και το πάνω κάτω. Να τη στείλουμε σε ένα γιατρό ή να της κάνουμε δώρο μια συνδρομή στη Ναυτεμπορική για να ησυχάσει;

--------------------

τρολλ

όχι ούτε αυτό. Τι είμαι σπηλαιολόγος;

Ναυαγός είπε...

δείμε

να κάνεις μπουρμπουλήθρες για να σε βρούμε και να σε σώσουμε.

-----------------

candy's

μη φοβάσαι προσέχω. άσε που έχω γίνει και η πρώτη φίρμα εδώ. Πειράζει;

----------------------

αλήτισσα

έλα εσύ εδώ και όλοι οι καλοί χωράνε. Θα στριμωχτούμε λίγο, αλλά κάτι μου λέει πως θα μας αρέσει αυτό.

Ναυαγός είπε...

doratsirka

δεν έχω ιδέα τι εννοείται. Να τα πείτε με το δικηγόρο μου. Που με ψάχνει και αυτός βέβαια για κάτι χρωστούμενα

:)))

-------------------

παλιέ καλέ πεζέ λόγε

είχα ανησυχήσει τον τελευταίο καιρό ότι σας είχε τραβήξει ο μπλογκόλιθος αστεροειδής στο στρατόπεδο της σοβαρότητας.

Όχι δε θέλω θα απαντήσω στις ερωτήσεις σας (αγγλικά μιλούν εδώ αν και της κακιάς ώρας), θέλω να γιορτάσω την επιστροφή σας στο στρατόπεδο της σαχλαμάρας και του χιούμορ, να σφάξω το μόσχον το σιτευτό, μπανανωτό εδώ που είμαι κα να σας ρωτήσω τι είναι το πε-πε;

Ναυαγός είπε...

zoi20

Ευχαριστώ και αντεύχομαι να τα φτιάξεις με τον συμπλόγκερ Βενιζέλο.

----------------------

maika

μη ζητάς από τον τάκη και τους υπόλοιπους πράγματα που δε γίνονται. Κανείς δε μπορεί να σε βοηθήσει παρά μόνο ο άντρας σου και ένα φορτηγό βιάγκρα.

Μη βαράς ε; αμα δε σ' αρέσει να το σβήσω.

------------------

φύρδην μίγδην

έχω ναυαγήσει στο ίρι εγώ... ουυυυυυ. δε λέει τα μπουκάλια να φτάσουν στ' ανάπλι από το ίρι. θα περάσουν από το δρέπανο και θα είναι πήχτρα στο....

maika είπε...

...μα γιατί να σε βαρέσω ?? αφού ξέρω πως με αγαπάς και νοιάζεσαι για το καλό μου... αλλά αν δεν είσαι σίγουρος πως αυτή είναι η λύση στο πρόβλημά μου, να μην του την πω γιατι όλο με κυνηγάει να με σκοτώσει και δε θέλω να του δώσω κι άλλη αφορμή...του έχασα λέει ένα πολύ σημαντικό καλώδιο...
΄Ακου σημαντικό καλώδιο.... μα τι σκα..α καλώδιο να είναι δηλαδή??..
ε,καταλαβαίνεις τώρα τη θέση μου... κινδυνεύω σου λέω....
Τυχερέ,εσύ δεν τα έχεις αυτά!!!
Αν δε σε πειράζει,λέω να περιμένω και τη γνώμη του Τάκη για να το σιγουρέψω....
τράμπα τραμπαλίζομαι ,πέφτω και τσακίζομαι.... τελικά πρέπει να είμαι πολύ σοβαρά....

Ναυαγός είπε...

μαικα

γούτσου γούτσου

maika είπε...

τέτοια μου κάνεις και θα σου στείλω ένα καράβι φιλιά για να έχεις!!