Κυριακή, Απριλίου 29, 2007

Ναυαγός με κάμπριο

Εχτές, πρωί εδώ, βράδυ σε εσάς, μετά την επικοινωνία μας, πήγα να νοικιάσω αυτοκίνητο. Βγαίνοντας από το νετ καφέ, μια μεγάλη έκπληξη με περίμενε: Ο πρώτος αδύνατος άνθρωπος που συναντούσα στο νησί. Ξερακιανός, μαυριδερός, με ένα τσιγάρο να κρέμεται στραβά από το στόμα του.

Σκέφτηκα πως θα πρέπει να είναι πολύ καλή και ευγενική ψυχή και ότι ο λόγος που αυτός ήταν αδύνατος μέσα στους τόσους εύσωμους, ασφαλώς θα ήταν η διακριτικότητά του που τον απέτρεπε από το να απλώσει πρώτος τη χερούκλα του στην τάβλα με τα άθλια μπιφτέκια. Αυτά που τρώνε εδώ για πρωινό, μεσημεριανό και βραδυνό. Από την άλλη, θυμήθηκα πόσες φορές είχα βγει εκτός θέματος στην έκθεση στο σχολείο και έτσι αποφάσισα να τον ρωτήσω που έχει rent a car στο χωριό.

Με το excuse me μου χαμογέλασε. Εγώ να δείτε χαμόγελο, μόλις είδα τα δυο μόνο δόντια που του είχαν απομείνει. Λες να έχει παντρευτεί την αδερφή του Mr. Tampourine; λέω από μέσα μου... προσπαθώντας να καταλάβω πως έχει γίνει αυτό το κακό στην οδοντοστοιχεία του.

Να μην τα πολυλογώ ο Τζόνι, έτσι μου συστήθηκε, ήταν ένα κινητό rent a car με ένα αυτοκίνητο προς παράδοση, το δικό του. Ένα φορτηγάκι Mazdα, λευκό, από την εποχή που εμείς κάναμε φιλοσοφία και οι Ευρωπαίοι έτρωγαν βελανίδια στα δέντρα. Οι Ιάπωνες πάντα αυτοκίνητα πρέπει να έφτιαχναν.

Στην αρχή γέλασα, αλλά έριξα μια ματιά γύρω μου και κατάλαβα ότι ο φίλος μας διέθετε ότι πιο κοντινό σε άουντι κάμπριο διέθετε το νησί. Και πόσο, ρε μεγάλε του λέω; 200 δολάρια το μήνα μου λέει. Το δολάριο εδώ είναι ότι και στην άγρια δύση. Δε θα σε καλά του λέω. Το 1985 είχε πουλήσει ο πατέρας μου ένα τέτοιο σε ένα Λαρισαίο, για 20 χιλιάρικα και ένα αυτόγραφο του Βαλαώρα.

Δηλαδή, αν το αγοράσω ρε φίλε πόσο θα μου το δώσεις; 600 δολάρια μου λέει. Κουφάλα Κιριμπατιανέ πήγες να μου τη φέρεις; είπα από μέσα μου και με παζάρια τον έψησα να μου το πουλήσει για 400 δολάρια.

Με μια λεπτομέρεια όμως. Στα αξεσουάρ του αυτοκινήτου εκτός από τη τσιγαροθήκη, το cd player παρακαλώ, τις ταχύτητες και το τιμόνι, περιλαμβανόταν και ο Τζόνι. Δηλαδή με 400 δολάρια πήρα και αμάξι και σοφέρ! Ή για μην κοκορεύομαι και πολύ, του έδωσα 400 δολάρια, για να μου κάνει τον οδηγό στο νησί και μετά όταν εγώ θα βαρεθώ και θα φύγω, να του μείνει και το αμάξι. Θα βάζω και τη βενζίνη. Εκνευρίζομαι, γιατί πάντα ήμουν λαπάς στις συναλλαγές μου.

Ψώνισα και σύνεργα για ψάρεμα, προμήθειες για την καλύβα μου, δίχτυ προστατευτικό για το κρεβάτι, αντικουνουπικά σε σφηνάκια που αμφιβάλω αν θα τα πιάσει, πήρα ένα παγωτό για μένα και κέρασα και μια μπύρα τον Τζόνι για να δω σε τι χρησιμεύον τα δύο δόντια που του έχουν μείνει. Τελικά δεν είναι για ανοιχτήρι.

Φόρτωσα τα πράγματα στην καρότσα του κάμπριο κι έφυγα για την καλύβα μου. Σήμερα που ξημέρωσε, χάρηκα για τη ζωή που διάλεξα πολύ και για το ότι υπάρχετε και μπορώ να σας μιλώ, περισσότερο.


27 σχόλια:

marilia είπε...

Άρα το ανοιχτήρι το αποκλείσαμε... Τελικά; Σε τι χρησιμεύουν τα δύο δόντια; Μόνο προσοχή: ΜΗΝ το ανακαλύψεις... βιωματικά! :):):) Αν και τώρα που το σκέφτομαι... χμ... δε 'ν' κακόοοοο... αντί για ταττού σοπ, μπορεί να διορθώσει εκείνος τον τόνο του ονόματός μου πάνω σου! Έτσι δε θα 'χεις πρόβλημα και με το μπλάγκο πάνω στο μαυρισμένο δέρμα. Ναι, δε 'ν' κακόοοο...

:):):):):):):):):):)

Καληνυχτοφιλιά, βρε! Να σε προσέχεις!

ο δείμος του πολίτη είπε...

Άντε και φέρε κανένα τροπικό ψαράκι να φάμε κι εμείς στο Ελλλάντα.

Μαρω_Κ είπε...

Καλησπέρα.
Και κάμπριο και οδηγό και καλύβα που βλέπει στην θάλασσα και σύνεργα ψαρέματος.
Αγαπητέ ναυαγέ νομίζω ότι έχετε γίνει ο πιο περιζήτητος γαμπρός στα νησιά Κιριμπάτι.
Τώρα όλες αυτές οι ευτραφείς κοπελίτσες θα σφάζονται έξω από την καλύβα σας για το ποια θα σας πρωτοπάρει.

Νομίζω ότι ζηλεύω φριχτά!

Νυχτερινά ΧΧΧ φιλιά!!!

χλωροφύλλη είπε...

Οι σαμπάνιες και το τζακούζι αργούν;

maika είπε...

ε,λοιπόν πάνω στην καρότσα του κάμπριο δεν είχες μόνο τις προμήθειές σου... είχες και όλους εμάς....κι ας μη μας έβλεπες!!!
Εγώ μάλιστα πάνω σε μια στροφή που πήρε ο Τζόνι σου απότομα ,κόντεψα να απογειωθώ...(νάτη πάλι η τραμπάλα...) αλλά ευτυχώς με κράτησαν οι υπόλοιποι....
Μεγειά και η κουρσάρα! Μεγειά και ο σοφέρ!! ...κι επειδή είσαι και φίλος να σου πω και κάτι ακόμα... δε θα πληρώνεις μόνο τη βενζίνη...θα πληρώνεις και τα λάδια του και τα ξύδια του και ό,τι του χαλάσει και ό,τι χρειάζεται αλλαγή ...κι έτσι ο Τζόνι ,όταν φύγεις ,θα έχει και ένα ολοκαίνουριο φορτηγάκι και εσένα για πάντα στην καρδιά του!

Shades είπε...

Μωρή κουφάλα ξάδερφε από κάμπριο σε κάμπριο πας.. κι εδώ οδηγό σου είχε ο μπαμπάς κι εκεί οδηγό.. τρέλα εδώ τρέλα κι εκεί.. τι αλλάζει τελικά????

Ναυαγός είπε...

marilia

είναι σίγουρο πως αν με δαγκώσει ο Τζόνι θα ψοφήσω. Παρά τα κιλά του ο άνθρωπος είναι βασιλιάς των καταχρήσεων, αλλά όπως οι περισσότεροι αυτού του είδους σούπερ τύπος. Το τατουάζ θα μείνει εκεί που είναι για παν ενδεχόμενο.

Ναυαγός είπε...

Δειμο,

Επειδή είσαι καλό παιδί και παντρεμένο, θα σου στείλω μια τροπική τσιπούρα, αλλά κάτσε να βρω για μένα πρώτα.

_______________________

Μαρω Κ.

Αν εννοείται πως είμαι ένας τεμπέλης πια που το μόνο που θα κάνει είναι να ψαρεύει, όλοι εδώ έτσι είμαστε. Άγχος 0. Παιχνίδι όλη μέρα και σουλάτσο και φαί πολύ φαί. Τον αγλέουρα τρώνε.

Ναυαγός είπε...

chlorofili

τώλα σα πω στο γκλουμμμμμ να τις φέρει :)))

________________________

αχ βρε Μάικα όταν θές πως μου χαλάς την καρδιά γλυκιά μου. Λες να μην το ξέρω ότι με έπιασε κώτσο ο τζόνι;

Αλλά ευτυχώς σε τιμώρησαν οι φίλοι μας και πάλι δε σε άφησαν να κάνεις τραμπάλα. Επίσης όταν γυρίσει το Τάκης θα του τα πω όλα να ξέρεις.

Ναυαγός είπε...

Shades

Αυτό που αλλάζει είναι ότι εδώ κυκλοφορώ με το μαγιό, ξυπόλητος, χωρίς ρολόι και οι μέρες περνάνε δύσκολα, ενώ εκεί δεν ξέρω πως μου έφευγαν τόσο γρήγορα μέσα στον καθωσπρεπισμό μου.

bebelac είπε...

...έχω χάσει επεισόδια...δεν προλαβαίνω τις εξελίξεις... τουλάχιστον πές μου για αύριο... Κάνουν και κει απεργίες για την 1Μαγιά;;;; Θα βγεις να κόψεις μαργαρίτες (ή ό,τι τροπικό λουλούλι βρεις στο δρόμο σου;;;-υπονοούμενο, αν το κατάλαβες...)

ο δείμος του πολίτη είπε...

Θα περιμένω. Να έρθει με κούριερ μόνο για να την παραλάβω προσωπικά πριν τη σφάξει η γυναίκα μου.

maika είπε...

μα όχι, δεν ήθελα να σε κάνω να νιώσεις θύμα του Τζόνι...μόνο πως έκανες μια καλή πράξη ήθελα να σου πω κι ας μην το ξέρεις ακόμα ούτε εσύ ούτε κι ο Τζόνι!!!

αλλά άμα είσαι καρφί...και τα πεις όλα....το παίρνω πίσω αυτό που ήθελα να πω και....τι ωραία που στην έφερε ο Τζόνι....χο χο χο!!!

Debby είπε...

Μα τι αχάριστος που είσαι!!!!
σου δίνανε γάιδαρο και τον κοίταζες στα δόντια ένα πράγμα!

(Τα επεισόδια τα διαβάζω μαζεμένα! :-)
Πρέπει να διαβάσω και τα σχόλια του ποστ της κορμοστασιάς σου!)

wahia είπε...

Το προστατευτικό για το κρεβάτι είναι για τις πολυνήσιες? Για να μην ορμήξουν?

Για ρώτα τον Τζόνυ από που κρατάει η σκούφια του γιατί σε βλέπω σε 20 χρόνια μαυριδερό,ξερακιανό να νοικιάζεις εαυτόν μετά του αυτοκινήτου..

Απολλώνια είπε...

Ναυαγέ, κάνουμε μπίζνες;
Εξαγωγαί(απο δώθε -> κείθε) τουτού (ρόδα βρε μανάρι μου)....

;)
χεχεχε!
Σμαααααααααααααααααααααααααααακ!

Troll είπε...

Η φρεγατα "καθαρισε"?

Aphrodite είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Aphrodite είπε...

Τίποτα... τίποτα σου λέω...

(μπουχουχουχουχουχουουουού)

Αλητισσα είπε...

Παω στοιχημα οτι αν υπαρχει ντοπια αδυνατη θα ειναι κορμαρα και σιγουρα στην ιδια μοιρα μ'εσενα μια και δε θα την κοιταζει κανεις..
Οποτε καθως καταλαβαινεις ολα αυτα θα ειναι υπερ σου..
Καλη τυχη Ναυαγε και καλες βολτες..
Δεν ξερεις ποσο σε ζηλευω που εισαι ανεμελος και που σου περισσευει χρονος..
Εδω στη χωρα του "τιποτα" νυχτωνει πριν καλα καλα ξημερωσει κι εχει τοσο ομορφο καιρο..

Ναυαγός είπε...

Bebelac

Σοβαρέψου. Για να υπάρξει απεργία κάποιο έργο πρέπει να υφίσταται ως υποδομή. Από τι να απεργήσουμε εδώ; Αν και νομίζω το δημόσιο δε θα λειτουργεί αύριο. Κουφάλες, παντού ίδιοι είναι.

_______________________________

Δείμε

Μη φοβού! Θα σου τη στείλω συστημένη.

Ναυαγός είπε...

Μάικα

Τώρα να δεις τι θα πω στον Τάκης. θα βγάλω και από το μυαλό μου.

____________________________

Debby

Τα θαυμαστικά δίπλα στην κορμοστασιά μου να τα κάνεις περισσότερα, αλλιώς δε σου ξαναμιλάω.

Ναυαγός είπε...

wahia

μόλις μου κατέστρεψες το όνειρο. Αν γίνω σαν το Τζόνι καλύτερα να βουλιάξουμε όπως λένε οι οικολόγοι σε δέκα χρόνια και να γίνω θάλασσα και εγώ, να γίνω αλάτι, να γίνω κύμα ψηλό και να σε καταβρέξω όπου σε βρώ!

__________________________________

Απολλωνία

Ναι είμαι μπίζνεσμαν εδώ και του μπίζι. Του μπίζι σου λέω μανάρι μου.

Ναυαγός είπε...

τρολλ

το νου σου εκεί εσύ. Μην ξεχάσεις. Είσαι ο μόνος όμως που ενδιαφέρεται και σ' ευχαριστώ γι' αυτό. Οι κυρίες του μπλογκ μόνο για να περιγελούν την αγαμία μου μπαίνουν.

________________________________

Άφρο,

Σε ευχαριστώ για την ευγενική σου χειρονομία. Υπόσχομαι όταν επιστρέψω να ανταποδώσω και να σε φωτογραφίσω επίσης ημίγυμνη κάπου ή και γυμνή, αλλά να ξέρεις τις φώτο δε θα τις δείξω πουθενά. Μόνο για πάρτι μου.

Με έκανες και γέλασα και κοκκίνησα παράλληλα. Έχω και άλλες πάντως καλύτερες να ξέρεις, απλά δε φαινόταν καλά το νησί.

Δε μου λες, στο μπλογκ σου μπαίνουν αδύνατες Κιριμπατιανές ή τσάμπα την έβαλες τη φώτο;

Ναυαγός είπε...

αλήτισσα

αυτό το "νυχτώνει πριν καλά καλά ξημερώσει", είναι ο νάμπερ ουάν λόγος του μακρινού ταξιδιού μου. Εδώ θέλω να σταματήσω το χρόνο. Σ΄ευχαριστώ για την ωραία κουβέντα.

unlearn... είπε...

Τον Τζόνι τον κερνάς μπύρες για να οδηγάει καλύτερα? χεχε...
Πόσο μεγάλο είναι το νησί σας αλήθεια?

Spitogata είπε...

ΕΧΩ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΟΥ ΝΑ ΕΡΩΤΟΤΡΟΠΕΙΣ ΜΕ ΕΝΑ ΣΑΛΑΧΙ....

ΜΟΥ ΤΙΣ ΕΣΤΕΙΛΕ Ο ΤΖΟΝΙ...ΟΤΑΝ ΕΣΥ ΕΙΧΕΣ ΓΙΝΕΙ ΠΙΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΤΖΟΝΙ...