Σάββατο, Μαΐου 19, 2007

'Ερευνα αγοράς

Από εκείνη τη μέρα που το καπιταλιστικό γονίδιο, ξετσουτσούνισε από μέσα μου και κατέλαβε τη γέφυρα του σκάφους (σκάφος λέω αυτό με τα μούσκλια και τους κοιλιακούς, που είδατε σε προηγούμενη φώτο), έχω γίνει άλλος άνθρωπος. Σα να στασίασε το ανδροειδές ενάντια στον κάπταιν Σποκ και να πήρε πια τον έλεγχο.

Σήμερα αποφάσισα με κρύο μυαλό να διεξάγω μια έρευνα αγοράς στην ατόλη, για να μετρήσω τις πιθανότητες επιτυχίας του εγχειρήματός μου. Πληρωμένη φυσικά. Για το λόγο αυτό κέρασα, λοιπόν, μια μπύρα το Τζόνι και άρχισα να τον ρωτάω:

- Ποιο είναι το πιο μεγάλο πρόβλημα που έχουμε στο νησί; ξέρεις;
- Οι τουρίστες που κάνουν χαζές ερωτήσεις...
- Με δουλεύεις ρε; Θα σου πάρω τη μπύρα...
- Τα τσουνάμι!
- Εκτός από τα τσουνάμι;
- Που βγαίνουμε πάντα τελευταίοι στο πρωτάθλημα.
- Όχι τέτοια προβλήματα... εννοώ προβλήματα εσωτερικά, αυτά που έχουμε στην ψυχή μας.
- Αααα!! τώρα κατάλαβα! Σαν αυτά που έχει ο Θόρτον με τον Ριτζ Φόρεστερ (τώρα το βλέπουν αυτό εδώ).
- Όχι (βαριεστημένα μεν αλλά έτοιμος να τον σκίσω ήμουν).
- Σαν αυτά που έχετε οι λευκοί και καταλήγετε με τα πολλά σε ερημονήσια.
- Ναι...
- Χμμμμ! Δεν έχουμε τέτοια εδώ!
- Δεν μπορεί, όλοι έχουν, εσείς γιατί να μην έχετε;
- Εμείς είμαστε απλοί άνθρωποι. Δε μας βλέπεις; Είμαστε όλη μέρα με το χαμόγελο στο στόμα.
- Όχι πάντα
- Πάντα, πάντα...
- Εγώ έχω την εντύπωση πως κάποιες ημέρες βλέπω τα παιδιά να μη χαμογελούν.
- Αυτό, μίστερ Πιτ, είναι μια λάθος εντύπωση που έχεις.
- Τέλος πάντων, με το πάχος σας δεν έχετε προβλήματα;
- Το ήξερα ότι εκεί θα το πήγαινες μίστερ Πίτ!
- Κι αφού το ήξερες γιατί με παιδεύεις γαμώτο σου;
- Φακ! τέλειωσε η μπύρα.
- Α κατάλαβα... Παιδοβούβαλο πιάσε μια για το φίλο μου.
- Τι πρόβλημα να έχουμε, ωραίο είναι να είσαι παχύς... μακάρι να μπορούσα και εγώ, αλλά μου έβγαλαν το στομάχι μίστερ Πιτ, στο 'χω πει;
- 212 φορές. Δηλαδή ο κόσμος εδώ δε θα ήθελε να αδυνατίσει;
- Μπα μωρέ... Για να αδυνατίσεις πρέπει να μην τρως.
- Ναι αλλά μετά τα 30 όλοι αρρωσταίνουν εδώ, η καρδιά τους δεν αντέχει, το στομάχι τους...
- Κοίτα, μίστερ Πιτ, έτσι κι αλλιώς λένε πως σε 10 χρόνια θα βουλιάξουμε. Τουλάχιστο να φάμε και να πιούμε στο νησί μας, όσο προλάβουμε.
- Λέω να ανοίξω ένα φαστ φουντ με υγιεινές τροφές. Λαχανικά κυρίως και άλλα, τι λες;
- Θα πατώσεις!
- Γιατί ρε;
- Γιατί nobody can beat a good hot steak!
- Βλακείες, όλοι θα τρώνε μπρόκολα και βραστές πατάτες με λεμονάκι, λαδάκι και οριγκάνο, γιατί είναι νόστιμα και αδυνατίζουν. Έτσι για αλλαγή.
- Μίστερ Πιτ, εμένα αν με εξαναγκάσεις να τα τρώω αυτά, να ξέρεις θα πάω να βουλιάξω το Μάζντα για να μην έχεις αυτοκίνητο.
- Καλά, καλά... θα δεις στο τέλος που θα μου ζητάς κι εσύ.

Ε, αυτά! Σας είπα και τι δουλειά σκέφτηκα να κάνω. Καπιταλιστής μεν, αλλά ποτέ καπιταλιστής της εκμετάλλευσης του πόνου ή του εθισμού του άλλου. Αυτά παλιά!

Και μην ξεχάσουμε και τον κάπταιν Σποκ ε; Μπορεί να τον πέταξε το ανδροειδές από τη γέφυρα, αλλά αυτός γυρνάει στα παζάρια, ψάχνει την αγαπημένη του και ακούει με τα πελώρια αυτιά του, ότι μπορεί να λέγεται γι' αυτή.

Ααααχχχ!



18 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δεν ξέρω ποιά ποστς βγάζουν τον καλύτερό σου εαυτό... Αυτά που γράφονται με κρύο μυαλό, ή αυτά εν βρασμώ ψ**ής [(c)ihafia]....

Aντε καλημέρααααααααα!
:)))))))))))))))))))))

Ανώνυμος είπε...

Χα χα φοβερός ο διάλογος με τον Τζόνι:)))

Ερωτεύτηκες Ναυαγέ μου. Α! να πω κάτι, αλλά σε παρακαλώ θυμήσου πόσο με συμπαθείς κ μη με βρίσεις πολύ...ένα χρόνο σου δίνω πριν να ντυθείς γαμπρός, έτοιμος μου φαίνεσαι:))))

Αλητισσα είπε...

Θα προσπαθησεις να "επιβαλεις στη χωρα της καταχρησης τα λαχανικα..
Μπουαχα χα χα χα χα!!!!!!!!
Λοιπον ας τα παρουμε απο την αρχη! Ολα τα ανθυγιεινα ειναι πεντανοστιμα..(Εσυ δεν το ξερεις γιατι απλα δεν τα τρως ομως οταν τα εχεις συνηθισει ειναι πολυ δυκολο να τα αντικαταστησεις εκτος κι αν θες να αλλαξεις τον εαυτο σου..
Και σε ρωτω τι σε κανει να πιστευεις οτι οι νεοι συμπατριωτες σου, θελουν?)
Ασε που για να αρχισουν να τους φαινονται νοστιμα θα πρεπει να αλλαξουν γενικα τις διατροφικες του συνηθειες..
Ρε Ναυαγε αν τα καταφερεις θα εισαι ο ηρωας μου γιατι θα ειναι οντως αλλαγη του κοσμου αυτο..
Σου ευχομαι τα καλυτερα..

Ανώνυμος είπε...

Αχα! Εκεί που διάβαζα το προηγούμενο ποστ κι έμεινα άλαλη ως φωνή της συνείδησής σου και είπα πάει...ονειρεύεται καπιταλιστικούς παραδείσους με αμερικανίδες ξυλόκοτες...ορίστε! Έτσι θα σώσεις τον κόσμο! Διατροφική επανάσταση! Να σε δω να ποζάρεις σαν την Πρίνου με μαγιουδάκι μπροστά στο Πιτομάγαζο κι ας αποθάνω μετά. Εγώ πάντως την ιδέα την έριξα πολλά ποστ πριν, αλλά δεν με προσέχεις. Να κάνεις ένα σουβλατζίδικο για να φέρεις το νεοελληνικό πολιτισμό στην ατόλη με σεβασμό όμως και στις ιδιαιτερότητες του εκεί πληθυσμού.

unlearn... είπε...

Δεν ανοίγεις κανα φίτνες σέντερ καλύτερα?

Shades είπε...

Εγώ έχω μια καλύτερη ιδέα για μπίζνα.. κατέβασε το Μένιο να τον κάνεις ζιγκολό για χοντρές!!!
Θα σε κάνουν άγαλμα..

Ανώνυμος είπε...

Αν χρειαστεις συνταγες σφυρα!!!

Ανώνυμος είπε...

Xαίρομαι για τα οικονομικά ανοιγματά σου! Συνέχισε!!!

Ναυαγός είπε...

ihafia

τα εν βρασμώ ψ*ς βέβαια. Μετακινείται το αίμα προς τα εκεί, ξεμένει ο εγκέφαλος από ρεσόρσεζ και υπολειτουργώντας μπορεί να πει και καμιά σωστή κουβέντα, γιατί αλλιώς...

Ναυαγός είπε...

zoi20

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑααααααααααααααααααααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Thrilla in Manilla (Kirimbati)

Ναυαγός είπε...

Αλήτισσα

Μην υποτιμάς τη διάθεση ενός χοντρού να αλλάξει τον κόσμο. Την κοιλιά του εννοώ, που είναι όμως σαν ένας ολόκληρος κόσμος. Έχε μου εμπιστοσύνη. Έχω σχέδιο.

Ναυαγός είπε...

DoraTsirca

Σουβλατζής ζαμέ! Μπροκολατζής δια να κονομήσωμεν και δια τους Κιριμπατιανους να αδυνατίσωμεν.

Ναυαγός είπε...

Unlearn

Γιατί ρε δε με εμπιστεύεσαι;

Ναυαγός είπε...

ξάδερφε

Ο Μένιος δε θα αντέξει. Εμένα ακόμα τρέμουν τα ποδάρια μου από προχτές.

Ναυαγός είπε...

τρολλ

θα σφυρίξω αν υποσχεθείς ότι θα μου τις στείλει η τύπισσα εκείνη η χορτοφάγος που έλεγες τις προάλλες.

Ναυαγός είπε...

θαλάσσιε σταύρε

μόνο εσύ ξεχώρισες το γνήσιο τέκνο του Ωνάση που ξεκινάει τα βήματά του στις θάλασσες του Ειρηνικού. Θα σε θυμάμαι όταν πια θα είμαι μεγιστάνας. Δε θα σε ξεχάσω. Θα σου πάρω μία Φεράρι τότε.

Ανώνυμος είπε...

χαχα!Εσύ να σαι καλά και άσε με εμένα.

Ανώνυμος είπε...

[(c)ihafia].... δε σημαίνει ότι το έγραψε ο ihafia, αλλά ότι είναι copyright, (c) δλδ του ihafia, που απλώς το δανείζομαι...

τς τς τς....

(άμα δε σου κάτσει το ξανθό, πώς θα ξελαμπικάρεις νέε μου?)
:)))

(χμμμμ... ξέρω ένα μπλογκ που από αύριο αργά ίσως να σου δώσει κάποιες ιδέες....)