Τετάρτη, Μαΐου 02, 2007

Fax machine στην καλύβα και εξομολογήσεις μεταξύ ανδρών

Εκτός από σούπερ γουάου ψαράς, πρέπει να σας ενημερώσω ότι είμαι και νοικοκύρης. Σουλούπωσα την καλύβα μου και να την έκανα ένα μικρό παλατάκι. Η γυναίκα του Mr. Tampourine βαριόταν μάλλον και έτσι κανόνισα με τον Τζόνι να φέρει τη δική του γυναίκα, τη Ρέτζα και από χθες οι τρεις μας δουλεύαμε ασταμάτητα.

Το πρωί ήρθαν από τα χαράματα. Το συνηθίζουν εδώ να ξεκινούν πολύ νωρίς την ημέρα τους. Κοιμόμουν του καλού καιρού όταν άκουσα το αυτοκίνητο. Σήκωσα το κεφάλι μου και είδα από τη σίτα στο παράθυρο το Mazda να έρχεται μονόπαντα πάνω στις δύο δεξιές ρόδες. Η γυναίκα του Τζόνι παίρνει με άνεση το χρυσό βραβείο της καλύτερης ανθρώπινης σωσία της φάλαινας δολοφόνου. Ο κακόμοιρος ο Τζόνι δίπλα της είναι σαν κοκοβιός. Αφού, άμα περάσει γιαπωνέζικο φαλαινοθηρικό από την περιοχή την κρύβουν, για να μην την καμακώσουν οι άτιμοι.

Μπαίνουν μέσα στην καλύβα με μια άνεση και οι δύο, Good Morning mr. Pit, μου λένε (ως Pit συστήνομαι σε όλους εδώ) και έχουν το τσιγάρο στο στόμα και οι δύο. "Ρε παιδιά τους λέω, το τσιγάρο έξω από την καλύβα", αλλά που να καταλάβουν αυτοί ελληνικά.

"How do you say Good Morning in Greece", μου λέει η Ρέτζα. "Γάμησε με", της λέω. "Άαα γκάμιτσε με, γκάμιτσε με". "Ειλικρινά κούκλα μου", της απαντώ με τη μούρη κολλημένη στο στρώμα, "δεν μπορώ να σκεφτώ, με ποια διαδικασία θα μπορούσε να γίνει αυτό". Πάλι στα ελληνικά.

"Γκάμιτσε με mr. Pit", επεμβαίνει και ο Τζόνι. Αυτός πάντως σίγουρα το χρειάζεται για τα 200 Δολάρια, που μου πήρε προχτές και άλλα διακόσια που θα του δώσω αν πάει καλά η συνεργασία μας.

Φτιάξαμε τόσα πράγματα! Βάλαμε σίτες παντού, βάλαμε ντουζιέρα σε μια γωνιά της καλύβας και την κλείσαμε με καλαμένιους τοίχους, βάλαμε και λεκάνη στην τουαλέτα, που είχαν πιαστεί τα γόνατά μου από την εναέρια ισορροπία κατά τη διαδικασία της αποστολής φαξ. Βάλαμε και καζανάκι, αλλά θα κόψουμε τη γυμναστική με τον κουβά αναγκαστικά.

Κάποια στιγμή κάτσαμε με τον Τζόνι στα σκαλάκια της καλύβας που είναι υπερυψωμένη ένα μέτρο περίπου. Η Ρέτζα έπλενε τις κατσαρόλες στην παραλία με αλατόνερο. Αυτός κάπνιζε πάλι.

- Καλή γυναίκα, του λέω, έχεις.
- Και σέξι, μου λέει και γελάει. Εγώ πάντως κρατήθηκα, το ορκίζομαι.
- Μπορείς και την κουμαντάρεις όμως ρε μπαγάσα; (dude στα αγγλικά).
- Το καλύτερο σεξ που μπορείς να φανταστείς, Mr. Pit.
- Δηλαδή;
- Δηλαδή τη βάζεις μπρούμυτα, και πέφτεις από πάνω της στα μαλακά, σου τυλίγει με τις χερούκλες της την πλάτη και εσύ αρχίζεις το ντούπου, ντούπου με όλη σου τη δύναμη. Σου έχει τύχει να είσαι απο πάνω Mr. Pit και να αγκαλιάζουν την πλάτη σου;
- Ναι, αλλά ήταν άλλη από κάτω και άλλη από πάνω, του λέω και θυμήθηκα πόσο ωραίο συναίσθημα ήταν αυτό όντως. Αφού με θαύμασε για λίγα δευτερόλεπτα, συνέχισε την ενδιαφέρουσα διήγησή του:

- Αν πάλι είσαι κουρασμένος, κατεβάζει τα χέρια της, σε πιάνει από τα πισινά σου και σε ανεβοκατεβάζει αυτή, με όλη της τη δύναμη. Great feeling Mr. Pit... και μ' αφήνει άναυδο για λίγα δευτερόλεπτα. Λες, μα τα χίλια κατάρτια;
- Φαντάζομαι, σα να είσαι σφραγίδα, του λέω και του δείχνω... Το οποίο αστείο αν και κρύο, πολύ του άρεσε γιατί του 'φυγε το τσιγάρο από το στόμα και έμεινε μόνο με τα δυο του δόντια να μου χαμογελάει πριν σκύψει για να το μαζέψει...

- Ήθελα να ξερα ρε Τζόνι, τι βάσανα μπορεί να έχετε για να καπνίζετε όλοι σας τσιμινιέρες; Αφού όλα εδώ είναι όμορφα, έχετε ηρεμία, έχετε αυτή τη θάλασσα, την ομορφιά, έχετε χιούμορ, ζείτε όμορφα. Μήπως έχετε άγχος, γι' αυτό που λένε ότι σε δέκα χρόνια θα βουλιάξουν τα νησιά;
- Μπα Mr. Pit, μου λέει, ποιος τα πιστεύει αυτά;
- Τότε;
- Έχουμε κι εμείς τα προβλήματά μας Mr. Pit, τα προβλήματά μας, μου χαμογελάει και σηκώνεται για να συνεχίσει τη δουλειά του.

Υ.Σ. Τώρα είναι απογευματάκι. Τελειώσαμε πριν από δυο ώρες και ήρθα για να σας γράψω ανταπόκριση. Θέλω να σας ζητήσω συγγνώμη που δεν μπαίνω πια τόσο συχνά στα μπλογκς σας και χάνω λεπτομέρειες, αλλά καθώς εξοικειώνομαι με το περιβάλλον εδώ, γρήγορα πιστεύω ότι θα ξανακυλήσω στο βούρκο της ακολασίας των ελληνικών μπλογκς.

37 σχόλια:

Aphrodite είπε...

Εντάξει λοιπόν... εντάξει... το έκανες το κέφι σου... για μια... για μια.... (σνφ!) τέτοιαααα μπουχουχουχουχουουουουου!

(σνφ, κλψ, λγμ, οδρμ!)
:(((((

Aphrodite είπε...

Για να μην ξεχάσω τις άλλες τις ... τις.... ΔΕ ΜΠΟΡΩΩΩΩΩ! Εκείνες τις.... δύο που είπες....

Μπουχουχουχουχουουουουουουουου!
:(((((

Aphrodite είπε...

Eνώ εδώ... εδώ σε είχαμε... μη βρέξει και μη στάξει...

ΟΚ, κέρδισες λοιπόν, σε ανύποπτο χρόνο, με αεροπλάνα και βαπόρια και υδροπλάνα, να προσεύχεσαι στον Αγιο (ναυαγο)Σώστη να μη σε πετύχω!!!

marilia είπε...

Καλημέεεεεεεεεραααααααααααααααα!!! Άλλη μια κουραστική Τετάρτη με περιμένει και μάλιστα μετά εφημερίας! Κλαααααααααψ! Γι' αυτό είπα να περάσω πρωί πρωί για μια δόση ενέργειας! Και, να 'σαι καλά, φεύγω για το σχολείο μ' ένα τεράααααααααστιο χαμόγελο! :):):):)

Μμμμμμαααααααααααααατς! Να σε προσέχεις!

unlearn... είπε...

Dear mr.Pit
Όπεν γιουρ αϊζ!Έχεις πέσει στο νησί με τις καλύτερες γυναίκες και κάθεσαι και καλαμώνεις ντουζιέρες?
Σύνεχισε να λες τέτοια πάντως και θα επανέλθει στη μόδα το στρουμπουλό...χεχεχε!

όβερ!

Ναυαγός είπε...

Τσουπ! Που με βρίσκεις που με χάνεις, ξανά στο νετ καφέ ο δικό σου!


Afrodite.

Δυστυχώς έχεις δίκιο στις δύο πρώτες φώτο. Βέβαια δεν έχεις δίκιο στο μαύρισμα, το οποίο εδώ είναι τροπικό.

Στην τρίτη φώτο, όχι πως να το περηφανευτώ για τα νιάτα μου, κυρίως τα φοιτητικά, αλλά πάλι έχεις δίκιο.

Όσον αφορά στην τέταρτη φώτο, πάω να ξαναδώ το kill Bill, για να θυμηθώ αν το βλέμμα της Ούμα Θέρμαν στην προκειμμένη περίπτωση είχε και γκομενικό connotation.

Ναυαγός είπε...

marilia

χαίρομαι για το χαμόγελο σου, αν όμως μετά δέρνεις τα παιδιά από την πολύ ενέργεια, υπόσχομαι να αλλάξω το στιλ και να γράφω σαν τον Πρετεντέρη στο Βήμα.

Ναυαγός είπε...

unlearn

Αυτό έχω καταλάβει και εγώ. Μόδα είναι. Άπαξ και το συνηθίσεις λίγο, ποιος σε πιάνει μετά. Ρε λες;

maika είπε...

θέλεις να μας ξεκάνεις????
έκανες παλάτι την καλύβα σου...θάλασσα...ηρεμία...ήλιος....ζηλεύω του θανατά που λένε....
εμένα σήμερα όλα στραβά μου πάνε... τα σχόλια στο μπλόγκ μου δεν μπορώ να τα δω...ήρθε και η ασφάλεια....έχασα τα κλειδιά μου αλλά μετά τα βρήκα ,άργησα να παω τα πιτσιρίκια μου στο σχολείο...άρχισα και το φτάρνισμα το ανοιξιάτικο....
είδα χτες στο σινεμά,και μια διαφήμιση για την Αυστραλία και κάτι νησάκια, και κάτι υδροπλάνα ταξί και κάτι θάλασσες μεγάλες και πρασινογάλαζες....είδα κι εσένα...σου φώναζα αλλά δε με άκουγες....γιατί δε με άκουγες???
καλά,σε αφήνω τώρα Μίστερ Πιτ...πάω να κλάψω λίγο ....

Troll είπε...

XAXAXAXAXA AAAAAAXAXAXAXA XAXAXAXA

ο δείμος του πολίτη είπε...

Τουλάχιστον κάνεις γειινή ζωή (νωρίς σηκώνεσαι, νωρίς κοιμάσαι, γυναίκα δε βρίσκεις να σε κουράζει :)

Ναυαγός είπε...

maika

Χρειάζεσαι αναδόμηση γρήγορα. Το καλοκαίρι έρχεται, η Αίγινα σε περιμένει και "αίγινες" περδίκι.

Τα παιδιά σου που τα αργείς στο σχολείο, αν έχουν πάρει από σενα πρέπει να σε μπουγελώσουν πάραυτα.

Ναυαγός είπε...

troll

Ελπίζω μόνο να μη γελάς με τα χάλια μου!!! Με την ξεφτίλα μου το προτιμώ περισσότερο.

Ναυαγός είπε...

Δείμε

ναι έτσι είναι όπως τα λες. Δεν ξέρω από τι θα σκάσω πρώτα. Από υγεία ή από αγαμία...

Troll είπε...

Για την σφραγιδα και το φαξ γελασα!!!!!Γραφειο την εκανες την καλυβα!!!χεχεχεχε

marilia είπε...

Αυτό δεν το είχα σκεφτεί... Όχι μωρέ, μην αρχίσεις να γράφεις έτσι, κρατιέμαι εγώ! Έχω κάνει ασκήσεις γιόγκα, αυτοσυγκέντρωσης και θυμάμαι πάντα, όταν η κατάσταση ξεφεύγει τι ορκίστηκα στο Παν/μιο και τι υπογραφή έχω στα μέιλ! :):):):):):):):):)

"Της πέτρας την υπομονή
βάλε στο νου θεμέλιο
κι ό,τι θα πεις με το θυμό
πες το, καλλιά, με γέλιο"

nyctolouloudo είπε...

λένε ό,τι η αποχή από το σεξ καθαρίζει το μυαλό και την καλύβα...

έτσι;

unlearn... είπε...

(λείπει ο γλάρος, χορεύουν τα ψαράκια...χεχεχε!....τίποτα, τίποτα, ψάρευε εσύ...)

Αλητισσα είπε...

Κοιτα αν τα καταφερνει ο Τζονι με τη γυναικα του και τη βρισκει κι ολας νομιζω οτι οφειλεις να δοκιμασεις..
(οχι βεβαια τη γυναικα του Τζονι)
Αν θες τη γνωμη μου αν το πας πολυ καιρο ετσι με την αγαμια θα σου σαλεψει..
Παραυτα, καλοριζικο το παλατακι και καλη διαμονη..
Την καλησπερα μου..

Ανώνυμος είπε...

Έχεις καταλάβει τι... καπνίζουν έτσι? Έτσι εξηγείται κ το ότι είναι στρουμπουλοί, τους ανοίγει την όρεξη.΄Ολα αυτά τα ξέρω από επιστημονικά βιβλία κ ευρωπαϊκές μελέτες, όπως καταλαβαίνεις.

Shades είπε...

Ξάδερφε ο Τζόνι μ’ αυτό το κόλπο που μας περιέγραξες ήταν σαν να φουσκώνει σαμπρέλα???

st_darwin είπε...

χαχαχαχαχαχαχαχαχα
Πάνω που είχα αποφασίσει όχι μόνο να μην ξανασχολιάσω στο μπλογκ σου, αλλά ούτε καν να το διαβάζω! Μου δημιούργησες παρενέργειες! Λίγο google earth πάνω από τον Ειρηνικό, λίγο έρευνα για τα νησιά, λίγο έρευνα για αεροπορικά, λίγο θέλει ο άνθρωπος! Θα σου το κάνω flag στο τέλος το blog! Να βάλεις προειδοποίηση ότι "Βλάπτει σοβαρά την ψυχική υγεία ατόμων που κατοικούν σε μεγάλα άσχημα τσιμεντόπληκτα αστικά κέντρα". Κι από ότι φαίνεται ούτε η βουτιά που έκανα χθες δεν βοήθησε...
Ντροπή σου!

Catherine είπε...

Hey man! Κάτι είναι σάπιο στο βασίλειο της Δανιμαρκίας. Μια από πάνω και μια από κάτω; Τόσο macho man?
Παιδιά μην μπερδεύουμε τα επιτραπέζια που παίζονται με 2+ παίκτες με το επικρεβάτιο άθλημα...

Ναυαγός είπε...

Καλημέρα!!!!!!!!!!!!!!

Τρολλ

Αν το έχω κάνει γραφείο θα κοιμάμαι απ' έξω. Δεν μπορώ άλλο γραφείο. Φακ

_________________________

Μαριλία

νομίζω πως πρέπει να το κοιτάξεις αυτό... κανείς κούκλα μου δε θυμάται τι ορκίστηκε στο Πανεπιστήμιο. Πήγαινε σε ένα γιατρό (αυτούς που ορκίζονται στον Ιπποκράτη) και ρώτα και αν δε σε κλείσει στην εντατική μέχρι να σου περάσει, να μου καεί το βίντεο.

Ναυαγός είπε...

νυχτολούλουδο,

έχω την αίσθηση πως η πολύ αγαμία όχι απλώς καθαρίζει την καλύβα αλλά την ασπρίζει κι όλας... πολύ χυδαίος δεν είμαι;

_____________________________

Unlearn

Αύριο πάλι ψάρεμα που θα τελειώσει το ψαροβούβαλο. Τι οργανώνεις εσύ;

marilia είπε...

Ok, ναυγέ. Θα τον επισκεφτώ το γιατρό.

Καληνύχτα!

maika είπε...

εννοείται πως τη χρειάζομαι την αναδόμηση....μούχλιασα εδώ...

καλό αυτό του Shades για το φούσκωμα της σαμπρέλας,τέλειο!

ε,λοιπόν εκτός απο πάρα πολύ χοντροί πρέπει να είναι και πάρα πολύ ψηλοί....δε γίνεται διαφορετικά αυτό το κόλπο να είναι η γυναίκα του απο κάτω μπρούμυτα και να του τυλίγει την πλάτη, με τα χέρια της...αποκλείεται αποκλείεται....
εκτός κι αν είναι ψηλή και με χερούκλες!!
ε,ρε ο καημένος ο Τζόνι.... όταν η σύζυγος θα θυμώνει....ποιός ξέρει τι είδους κόμπο τον δένει....

Ναυαγός είπε...

καλημέρα αλήτισσα

λες να δοκιμάσω; κι αν είναι διαδεδομένη η στάση σφραγίδα πως αντιδρούν μετά; ε; για πες τώρα που τα ξέρεις όλα; είδες σε τάπωσα... μωρέ λες;

___________________________________

Ζωή τουέντ

καλά αυτές οι Ευρωπαικές μελέτες ιδιαίτερα, μπορούν να διαφωτίσουν όλες τις σκοτεινές πτυχές του οποιουδήποτε προβλήματος. Με καλή χρηματοδότηση μέχρι και το τι φυτεύουν στα Κιριμπάτι μπορούν να ερευνήσουν.

Ανώνυμος είπε...

Μια απο πάνω και μια απο κάτω..?????


(αυτό μου έμεινε απο ολο το κείμενο)

Ναυαγός είπε...

shades

:))))
Δεν το είχα σκεφτεί, αλλά εκ του αποτελέσματος κρίνοντας μάλλον έχεις δίκιο.

______________________

Δείμε,

μα είδες τελικά που έχω δίκιο;

Ναυαγός είπε...

st. Darwin

Είμαι κατάπτυστος το ξέρω!!πείτε σε κάποια από τις κυρίες του μπλογκ να με κάνει σπανκ, σπανκ

____________________________

Κατερίνα

έλα μωρέ... λέμε και καμιά μαλακία για να περνά η ώρα.

Ναυαγός είπε...

μαριλία

να βάζεις και κάνα χαμόγελο για να ξέρω ότι δεν παρεξηγιέσαι, έτσι;

_______________________

μάικα

η γυναίκα του πάντως είναι πιο ψηλή από αυτόν και χωρίς να φοράει τακούνια, γιατί δεν υπήρχε και περίπτωση να την αντέχουν τα τακούνια.

_____________________________

μαράκι

και αυτός βέβαια είναι ένας ακόμα λόγος για να σε συμπαθήσω περισσότερο.

Ανώνυμος είπε...

Το εχεις κανει ποτε στο γραφειο???
(να κοιμηθεις εννοω)
καλη σου μερα!!!

Ανώνυμος είπε...

Τςτςτς όλα τα έχετε κάνει πια σ' αυτή τη ζωή. Και μεγάλους σαργούς ψαρεύετε και πολυσυλλεκτικός είσαστε, αλλά σε λίγο θα βλέπετε το τροφαντό μπούτι της κας Τόμπι Μαρίν και θα σας μπαίνουν ανόσιες ιδέες. Αχμ....γιατί χανόμαστε

Ναυαγός είπε...

τρολλ

κρύβω λόγια (θα φάω ξύλο)

____________________________________

doratsirka

το πολυσυλλεκτικός το εννόησα και πολύ μου άρεσε ως φράση.... χα χα χα... και ανόσιες σκέψεις είμαι ικανός να κάνω, πράγματι. Στείλτε μου το Ηθών, στείλτε μου τον Πολύδωρα να με συλλάβει και να με κλείσει σε μονοαστήρι. (Ακόμα είναι υπουργός αυτός; - Πείτε κάνα νέο ρε παιδιά)

takis είπε...

Απο τη τελευταία φορά που μπήκα στο μπλόγκ (αναγκαστική απουσία) πολλά έγιναν...αυτοκίνητα αγοράσθηκαν,σπίτια χτίσθηκαν, νέοι τρόποι ασπρίσματος ανακαλύφθηκαν (βλ.σχόλιο σε Νυχτολούλουδο..δεν παίζεσαι..)νέες τεχνολογίες περί φαξ εισχώρησαν στην ατόλη...και πάνω απ'ολα, βλέπω σύσφιξη σχέσεων του ντόπιου στοιχείου με τον ξένο παράγοντα.....
Εκτός αυτού εχουν δημιουργηθεί ερωτήματα στον γυναικείο πληθυσμό περί των πολλαπλών πολύπλοκων "στάσεων" αντιμετώπισης της αγαμίας στην ατόλη..
σε κάποιες άλλες κυρίες (Μάικα) εχουν αναπηδήσει επιπλέον άλλα σχετικά ερωτήματα... για το είδους του κόμπου που δένουν οι ντόπιες όταν θυμώνουν....

Υ.Γ. Σου έστειλα φρέσκο χιόνι απο τις πλαγιές της Τύμφης...έφτασε?

Ναυαγός είπε...

takis

:))))))
Η περίληψη σου παίρνει άριστα 10΄. Και σκέψου πως εγώ ήρθα εδώ για να αλλάξω τον κόσμο.

Όμορφο το χιόνι της Τύμφης, πολύ! Αυτό σίγουρα θα μου λείψει... και η φασολάδα της κυρα - Καλλιόπης (105 βήματα) στο Πάπιγγο επίσης.