Παρασκευή, Νοεμβρίου 24, 2006

Πιστεύετε ότι πρέπει να αφήσω την πρωινή μου δουλειά για να αλλάξω τον κόσμο;

Έχω μια καλή δουλειά. Νταγκα – ντάγκα δυο χιλιάρικα το μήνα. Μου πρότειναν προαγωγή πρόσφατα τουτ’έστιν αντί να φεύγω στις 8 θα φεύγω στις 10

Έχω τη ζωούλα μου, το σπιτάκι μου, χτίζω και ένα στο hometown, τουτ’ έστιν μόλις το προσημείωσα για να πάρω το δάνειο.

Μένω και ψηλά στο βουνό και αγναντεύω το Σαρωνικό, τουτ’ έστιν βλέπω κάθε πρωί τη μαυρίλα στην οποία κατευθύνομαι αμέσως μετά.

Έχω και τ’ αυτοκινητάκι μου. Σκέφτομαι να πάρω και ένα μεγαλύτερο με την προαγωγή, τουτ’ έστιν να προσθέσω 1-2 μέτρα στο καθημερινό μου μποτιλιάρισμα.

Είμαι και πολύ καλός εραστής, ασταμάτητος, φλογερός, εκρηκτικός και τρυφερός, τουτ’ έστιν πάω με γυναίκα μία φορά το μήνα κατά μέσο όρο και ψιλομαλακίζομαι απ’ ανάμεσα.

Οικογένεια θέλω πολύ να κάνω, έχω φτάσει και τα 30, τουτ’ έστιν να κάνω 1-2 παιδιά, γιατί παραπάνω δε λέει, θα φαλιρίσουμε.

Έχω και τη μορφωσούλα μου, την καλλιέργειά μου, αριστούχος του πανεπιστημίου, τουτ’ έστιν σπούδασα ιστορικός και πουλάω σπρέι για μύγες και κουνούπια.

Είμαι και οικολογικά ευαίσθητος. Αααα! Αυτό να λέγεται, τουτ’ έστιν συνθλίβω πάντα τα μπουκάλια του εμφιαλωμένου νερού πριν τα πετάξω στα σκουπίδια.

Ό, τι και να έκανα στη ζωή μου ήμουν πάντα πρώτος και δεύτερος μόνο αν υπήρχε κάποιο μεγάλο βύσμα, τουτ’ έστιν έχω πάρει βραβεία από τα χέρια των περισσοτέρων παιδεραστών αυτής της χώρας.

Πείτε μου σας παρακαλώ, αν αντέξατε να διαβάζετε μέχρι τώρα, να την παρατήσω την πρωινή μου δουλειά και να προσπαθήσω να αλλάξω τον κόσμο, τουλάχιστο τον δικό μου;

10 σχόλια:

Εύα είπε...

ε,ναι,χαλαρα να την αλλαξεις γιατι αν κρινω απο τα γραφομενα σου δε σε βλεπω καλα για πολυ ακομα.Εχεις χτυπησει κορυφη στα 30 σου,το ονειρο καθε αστου.Παχυλος μισθος,σπιτι,αυτοκινητο,εξοχικο κι ομως τρωγεσαι...καλο αυτο γιατι πετρα που κυλαει δεν χορταριαζει,ουτε μουχλιαζει.Προλαβαινεις,μην τρελλαινεσαι,νεος εισαι,καθαρη ματιά εχεις για να βλεπεις ολα αυτα,κοτσια επισης εχεις(αλλο ηθελα να πω αλλα παλι θα μου λενε για την αγωγη μου,χιχι)οποτε ξερεις..κι εμεις στο πλευρο σου.
Μακια...

cindaki είπε...

Να σου πω κάτι;
Πολύ σε γουστάρω και μόνο που το σκέφτεσαι!
Ξέρεις πόσοι εκεί έξω δεν θα χαράμιζαν την ηρεμία και τα φράγκα;;;

Βέβαια, θα μου πεις από την σκέψη μέχρι την πράξη, άπειρα χιλιόμετρα.
Αλλά τίποτα δεν είναι αδύνατο.

Ανώνυμος είπε...

Κάτσε γιατί εγώ είμαι μικρή και δεν ξέρω..
Δηλαδή πρέπει να παρατάει κάποιος τη δουλειά του για να αλλάξει τη ζωή του;

Shades είπε...

Κάνε αυτό που πραγματικά γουστάρεις και μην λογαριάζεις τα φράγκα, στη ζωή μου ότι καλό βρήκα ποτέ δεν είχε τιμή.
Καλώς σε βρήκα και καλό βράδυ.

Ανώνυμος είπε...

Κάνε αυτό που θεωρείς καλύτερο για σένα!
2000;; Μπράβο!!

ναυαγός είπε...

Συγγνώμη που άργησα να απαντήσω, αλλά προσπαθούσα να ανεβάσω το μέσο όρο... ξέρετε από τι...

Σας ευχαριστώ για το κουράγιο που μου δίνετε.

Παιδίσκη ερωμένη η δουλειά σου τρώει 8-10 ώρες από τη ζωή σου κάθε ημέρα. Και μάλιστα τις πιο δημιουργικές.

Είναι στο χέρι μας αν την πρωινή δημιουργικότητά μας την εξαντλούμε για να προσπορίζουμε μέσα για την προσωπική καλοπέρασή μας ή αν θελήσουμε να τη χρησιμοποιήσουμε για να αφήσουμε ένα καλό στίγμα σε αυτή τη ζωή βοηθώντας ανθρώπους.

Αυτό πιστεύω... πια!

Ανώνυμος είπε...

Message, goodmorning.
θελει θαρρος να παρατησεις τη δουλεια σου και να προσπαθησεις να αλλαξεις τον κοσμο...
εισαι απο τους πολυ λιγους που σκεφτονται να το κανουν..
Μπορεις να βρεις μια δουλεια που να μη σε καταπιεζει, να μη σε πνιγει..
Μπορεις να κανεις αυτο που πραγματικα θελεις.Ηδη εχεις κανει την αρχη..

3 parties a day είπε...

Γιατί πιστεύεις ότι ο κόσμος χρειάζεται αλλαγή;

ναυαγός είπε...

3 Parties a day:

Για να μπορούν όλοι οι άνθρωποι του κόσμου να κάνουν 3 πάρτυ την ημέρα... κι αν δε σε κάλυψε η απάντηση stay tuned. Έχω και άλλα να πω.

Alicia θανκ'ς

3 parties a day είπε...

I will.