Κυριακή, Μαΐου 13, 2007

Ποτέ την Κυριακή

Πήδηξαααααααααααα! Γιες!!!

Όπα! αμέσως της μετρητοίς να το πάρετε. Μπλόφα έκανα! Να δω πως θα αντιδράσετε.
Πήγα στην καλύβα της Σύλβα. Ήταν όλη η οικογένεια εκεί. Ο Τίκο και οι δύο αδερφές του. Ο Ευτίκιο, παρακαλώ, ή Τίκο, είναι ο μεσαίος. Φάγαμε αυτά τα απαράδεκτα μπιφτέκια (Κυριακή σήμερα) και έχω λυσσάξει από τη δίψα. Ήταν πολύ αρμυρά.

Η οικογένεια είναι φτωχική. Η Σύλβα δουλεύει στα χωράφια των άλλων, για να τα βγάλει πέρα. Ο άντρας της δυστυχώς της άφησε μόνο την καλύβα. Σκοτώθηκε σε κάποιο δυστύχημα εδώ και 5 χρόνια. Παρ' όλα αυτά στο τραπέζι είχαν και μια μπύρα για τον καλεσμένο. Τη μοίρασα στα δυο ποτήρια και έριξα λίγο και στα δυο μεγάλα, που το καταυχαριστήθηκαν.

Έχω κατεβάσει δυο μπουκάλια νερό από το μεσημεριανό. Πολύ αλάτι αυτά τα παλιομπιφτέκια. Ο Τίκο πράγματι δεν είχε κάνει κάτι κακό. Απλά πολλές φορές που έχουν πρόβες για τα χορευτικά (που είναι πηγή τουριστικού εισοδήματος για το νησί) το σκάει, γιατί βαριέται. Τώρα βέβαια να τον κυνηγάει η πολιτσία γι' αυτό μου φάνηκε κάπως, αλλά ίσως το νησί είναι μικρό, ίσως ο Διοικητής είναι θαυμαστής του Καραμανλή και έχει αναλάβει και το Υπουργείο Πολιτισμού.

Να δω τι σαχλαμάρα θα πω ακόμα! Έχω λυσσάξει και από τη δίψα. Εντάξει δεν ήταν μόνο τα μπιφτέκια, το παραδέχομαι, δεν ήταν μπλόφα. Με ξεζούμισε κι όλας. Έφυγαν τα παιδιά για τις πρόβες και.... πηδηχτήκαμε.... Δηλαδή, τι πηδηχτήκαμε; Ίσα ίσα, λίγο εκεί... τρεις φορές. Αλλά την πρώτη δε πρέπει να τη μετρήσουμε. Λίγο ο φόβος, λίγο η στεγνή περίοδος που διανύω επί του παρόντος, εκπυρσοκρότησα με το που εισήλθε το βόλι στη θαλάμη.

Η δεύτερη καλύτερη. Κάτω από το σεντόνι εννοείται. Η τρίτη πήρε λίγη ώρα μέχρι να μου ξανάρθει... κάνα 10λεπτο... και να πω την αλήθεια κάπου στη μέση άρχισα να κουράζομαι. Τότε ήταν που μου έκανε τη λαβή που είχε περιγράψει ο Τζόνι εις τα οπίσθια και με ανεβοκατέβαζε σαν ασανσέρ.

Ωραία ήταν. Δεν με πειράζει που είναι λίγο παχουλή. Είναι ας πούμε πιο παχιά από την Ελεονώρα Μελέτη και πιο αδύνατη από τη Βέτα Μπετίνη. Κάπου ανάμεσα. Εντάξει προς τη Μπετίνη έκλεινε περισσότερο. Μόλις τελειώσαμε σηκώθηκε να μου φέρει νερό. Εγώ σκεπαζόμουν μέχρι το λαιμό και βλέποντας το χορταστικό ομολογουμένως θέαμα, σκεπάστηκα ολόκληρος κάτω από το σεντόνι. Α ρε καταραμένη αγαμία! που μπορείς να φτάσεις τον άνθρωπο!

Αυτή μου την έπεσε. Εγώ ήμουν βράχος. Έφυγαν τα παιδιά και ήρθε κοντά μου, μου είπε διάφορα και μου είπε πως αν θέλω να πάω μαζί της στο κρεβάτι δε θα υπήρχε πρόβλημα, ούτε θα έπρεπε να δώσω κάτι ή να υποσχεθώ κάτι. Μου είπε ότι της άρεσα. Εγώ χαμογέλασα βέβαια, καθότι δεν υπήρχε περίπτωση, αλλά μετά από δέκα λεπτά, έψαχνα να βρω το κουτί με τα προφυλακτικά, που εντελώς τυχαία βρισκόταν στο πορτοφόλι μου. Ευτυχώς δεν είχαν λήξει. Είχαν 2 μήνες ακόμα.

Ε, μετά πλύθηκα, ντύθηκα γρήγορα, αν και μου είπε να μη βιάζομαι γιατί τα παιδιά συνήθως αργούν και με έναν συνδυασμό λαμπερών ματιών και κατεβασμένων αυτιών, είπα να αποχωρήσω. Μου είπε πως δε χρειάζεται να αισθάνομαι υποχρεωμένος και πως αυτό δεν υπήρχε λόγος να ξαναγίνει. Ο,τι έγινε, έγινε. Καταρχήν σκέφτηκα πως μου έκλεψε την ατάκα, αλλά κατόπιν τα πήρα στο κρανίο:

- Δηλαδή, της λέω, δε σου άρεσε καθόλου;
- Πως μου άρεσε!
- Μήπως επειδή την πρώτη φορά... αμέσως... ξέρεις... πουφφφφ! Έσκασε...
- Ναι αλλά υπήρχαν άλλες δύο.
- Μήπως τότε... το μέγεθος ήταν χα χα (αυτό το είπα για να γελάσουμε).
- ...Ξέρω πως είμαι! Ξέρω πως ποτέ δε θα μπορούσες να μ' αγαπήσεις, ούτε θα το ήθελα. Τι να τον κάνω τον άντρα. Έχω τα παιδιά μου, οι άντρες είστε όλο βάσανα. Απλά αν μ' αρέσει κάποιος τον καλώ στο κρεβάτι μου.

Για κάποια δευτερόλεπτα το βάθος μου σαν άνθρωπος αναμετρήθηκε με την Αργολιδιώτικη ανατροφή μου. Δεν είπα τίποτα, αλλά δε χρειαζόταν κι όλας.

- Μη φοβάσαι, μου λέει, αυτό γίνεται πολύ σπάνια. Πάντως για σένα, όποτε θέλεις κάνω εξαίρεση.

Αυτό ήταν. Καταρρακώθηκε η ευαισθησία και η διακριτικότητα μου, αλλά αναπτερώθηκε το ηθικό μου ως άνδρας. Διότι τι θέλουν οι άνδρες τη σήμερον ημέρα: Μια πριβέ πουτάνα, ή αλλιώς τη γυναίκα αποχωρητήριο, του οποίου διαθέτουν το μόνο αντικλείδι.

Τώρα έγινε. Επειδή, όμως, δεν είμαι κρετίνος, επειδή μάλλον μπορώ και αναγνωρίζω το σφάλμα μου, δε θα θελα να ξαναγίνει. Λίγο νερό ρε παιδιά.

39 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τι να σουπω ρε Ναυαγε τι να σου πω....με απογοητευσες...πανε ετσι απροετοιμαστοι στον πολεμο????
Πιτσιρικας ειμουν και οταν ειχα ραντεβουδακι για να μην γινω ρεζιλι και εκσπερματωσω πιανοντας το χερι της..χτυπαγα και κανα μπυρονι απο πριν ...και εσυ κοτσαμ αντρας πφφφφφ τσ τσ τσ.

unlearn... είπε...

Έφαγες μπιφτέκια???
Αχαχαααα...

***

Σωστή η Σύλβα!Πολύ τη συμπάθησα...

candy's τετραδιάκι είπε...

Yπαρχουν πολλες..Συλβες.

Ρε συ ναυαγουλη..ξερεις τι εχω παθει?
Τωρα τελευταιο οποτε σε διαβαζω συγκινουμαι,αι στο καλο!!!

takis είπε...

Δεν ξέρω τι λέει η Αργολιδιώτικη ανατροφή σου αλλα τη Σίλβα μια χαρά τη βρίσκω (δυστυχώς με πιάνεις αδιάβαστο ούτε την Ελ. Μελέτη ξέρω ούτε τη Βέτα Μπετίνη..)...τελικά φαίνεται οι γυναίκες παντού έχουν το πάνω χέρι..αυτές κατευθύνουν το κόσμο..σέρνουν τα καράβια..κάνουν τις λαβές..φτιάχνουν τα μπιφτέκια..μεγαλώνουν τα παιδιά..κανονίζουν και όλα τα υπόλοιπα..
Κουράγιο Ναυαγέ μου..εισαι σε μεγάλο αλλα ωραίο δρόμο..

ο δείμος του πολίτη είπε...

Άντε, ρε τα κατάφερες τελικά. Κι άλλες φορές. Μη σταματάς να την επισκέπτεσαι να βλέπεις τι κάνει ο μικρός. Κι ας μην έχει μπύρα.

Ανώνυμος είπε...

Δεν ξέρω πως αλλιώς να το πω...αλλά με το που διάβασα το ποστ σου, είναι η πρώτη φορά που έφαγα σοκολάτα μετά από 5 μήνες!Γκάμιτσε τα, φυλλοξήρα.

Τι ήθελες κ μου το θύμησες? Μια χαρά έτρωγα μπρόκολα τόσο καιρό

nyctolouloudo είπε...

''Πάντως για σένα, όποτε θέλεις κάνω εξαίρεση.''
ψι, ψι, ψι ψι, ψι ναυαγούλη μου, σε όλους τα ίδια λέμε για να του αναπτερώσουμε το ηθικό -όπως λες -πριν την κρεμάλα....

υγ, χθες, έχασες μία σουπερ λεσβοτρανς γιουροβισιον.

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

Επί τέλους και τρεις πραγματικές - απανωτές κιόλας - καλημέρες! Καιρός ήτανε... Τα κείμενά σου πήγαιναν να γίνουν πολύ φιλοσοφικά - το κάνουν αυτό τα πολλά μπυρόνια : όλοι οι φιλόσοφοι πρώτοι στα μπυρόνια είναι - αλλά την κατάλληλη στιγμή εμφανίσθηκε ως από μηχανής θεά η Σύλβα κι έσωσε κι εσένα κι εμάς!
Γύρνα τώρα πίσω και στο Προυστολόγιο, να προσαρμόσεις τις απαντήσεις, ώστε όλοι του λοιπού να διαβάζουν και να νομίζουν ότι είσαι ένας πολύ σοβαρός άνθρωπος!!!
:-))

Αλητισσα είπε...

Στο ειπα οτι εχω "χαρισμα" ετσι?
Αχα χα χα..
Χαιρομαι πολυ για σενα..
Καιρος ηταν..
Κατι μου λεει οτι θα ξαναγινει..

Ανώνυμος είπε...

Ο τίτλος του ποστ πρέπει να αναπροσαρμοστεί: Πάσχα στα Κουρκουμπίνι άιλαντς! Αυτήν την Μπετίνη παιδί μου που την θυμήθηκες; Έχει και αγριόφατσα...Κάτι πήγες να κάνεις εκεί με τα φεμινιστικά μου ένστικτα, μετά κατάλαβα τον αυτοσαρκασμό και ήρθε το τέλος και μου έδωσε την απάντηση. Τα φιλοσοφικού σου στοχασμού αλλά και τόσο (περισσότερο δεν γίνεται νομίζω) βιωμένα κείμενά σου είναι κάργα συγκινητικά! Άντε και μην το γυρίσεις πάλι στη Σαρακοστή. Εξάλλου εσύ ξέρεις να γεύεσαι ποικιλοτρόπως τη ζωή :)

Ανώνυμος είπε...

Ντρέπομαι και μόνο που σχολιάζω, αλλά ντρέπομαι. Λοιπόν, το ότι τα προφυλακτικά τα είχες μες τη ζέστη και το ότι πήδηξες την Παγκόσμια Ημέρα της Μητέρας, πηδώντας μια μητέρα, χωρίς να θες να της κάνεις τουλάχισοτν ένα (μωρουλίνι) ναυαγόπουλο, σου λέει κάτι? Connect the dots navage...

Σε 9 μήνες σε βλέπω να γιορτάζεις και την Παγκόσμια Ημερα του Πατέρα...

Μην τον αποπαίρνεις τον Ψινάκη, θα κάνει ρηάλιτυ για μπλόγκερς και η πρώτη ατραξιόν θα είσαι εσύ... (και μετά εγώ φυσικά, που βάφτισα και το νησί η άχρηστη, και ντρέπομαι και που σχολιάζω τώρα!)

Α. ιγκόκνιτο.

Ανώνυμος είπε...

Υπονοούσα φυσικά την ΑΝΑΣΤΑΣΗ!

Ανώνυμος είπε...

1) φτασαμε λοιπον στην μεθοδο Συλβα!...
2) οταν αρχισουν οι αναφορες στον Κουλη Στολινγκα θα ανησυχησω πραγματικα!

Τους αγωνιστικους μου χαιρετισμους

Απολλώνια είπε...

Πέτα κλειδιά και αντικλείδια ναυαγέ.
Κράτα την Αργολίδα.
Σε φιλώ και σε καλημερίζω!
:)

ναυαγός είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ναυαγός είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ναυαγός είπε...

τρολλ

Μα δεν πήγα γι' αυτό. Αν είχα τέτοιο κακό σκοπό να είσαι σίγουρος θα είχε προηγηθεί άλλο πόστ πριν από αυτό.

Τώρα βέβαια θα πρέπει να δικαιολογήσω και το πως βρέθηκαν τα προφυλακτικά πάνω μου. Λοιπόν, η δικαιολογία μου είναι η εξής: Κοίτα το δικό σου πορτοφόλι.

:)))

Ναυαγός είπε...

unlearn

σωστή η Σύλβα και εγώ ναι της έφαγα τα μπιφτέκια.

____________________

candy's

συγκινείσαι; αμάν! ρε συ εγώ υποτίθεται ότι σας κάνω να γελάτε :)))

Ναυαγός είπε...

takis

ο δικός μου δρόμος έχει τη δική του ιστορία. Είναι γραμμένος στα καλάμια με μπογιά και λέει επακριβώς: Ειμαι κόπανος!

_____________________

Δείμε

Ιιιιιιιιιιι!!!! Από σένα δεν το περίμενα! Ιιιιιιιιιιιι!!!! (δις)

Ναυαγός είπε...

zoi20

σοκολάτα να παίρνεις πάντα bitter Παυλίδης, που είναι πιο νόστιμη, μπρόκολα μόνο βιολογικά και αυτά που έχουν μεγάλο στέλεχος. (Πάω την κουβέντα αλλού... νομίζω, μήπως και ηρεμήσεις)

Ναυαγός είπε...

nuctolouloudo

Τώρα δηλαδή έπρεπε να μου το πεις αυτό; Άσε με να αισθάνομαι γόης και έτσι... Έχασα τέτοιο θέαμα; Να! Μουτζώνομαι που ήρθα Κιριμπάτι.

Ναυαγός είπε...

αστεροειδή

Τα μπυρόνια όντως προκαλλούν φιλοσοφική διάθεση τύφλωση και πολλές άλλες ασθένειες. Με την πολύ χρήση θα πρέπει να θεωρούμε πως θα καταλήξουμε περίπου σαν τον μάντη Τειρεσία

________________________________

Αλήτισσα

Τι να κάνει λέει; Να ξαναγίνει; Ουόουυυυ! Και χωρίς αλεξίπτωτο.

Ναυαγός είπε...

doratsirca

δεν έχει πλάκα τώρα. Ευχαριστώ για το σχόλιο. Ήμουν άλλωστε σίγουρος πως παρά τα μπινελίκια που μου χώνετε κατά καιρούς (χαριτωμένα το εννοώ) καταλαβαίνετε πολύ καλά το τι θέλω να πω.

:)

___________________________

Ανώνυμη νονά Α.

Σπάνκ μι, διότι αμάρτησα. Αλλά αν αμάρτησα για το παιδί μου (σε 9 μήνες), τότε σιουτ μι, διότι μαλακίστηκα.

Ωχχχ!

Ωραίος ο Ψινακς και με πολύ χιούμορ. Αλλά φευ!

Ναυαγός είπε...

πεζέ λόγε

1. Ελπίζω να μην παίρνετε ιδέες
2. Κακώς θα περιμένετε τον Κούλη Στολίγκα για να ανησυχήσετε.

_______________________________

Απολλώνια

Αν κρατήσω την Αργολίδα μόνο, θα αρχίσω να σας λέω όλους, "ρε μανάρι" και θα μου φύγετε.

Ανώνυμος είπε...

Μπα δεν ηρέμησα. Ακόμα κ το ...μεγάλο στέλεχος με υπονοούμενο μου φάνηκε:)))

Πρέπει να βρω κανένα Λαρισαίο να τρώμε μπρόκολα μαζί

ΥΓ. Σοκολάτα τρώω μια φορά το χρόνο. Όταν το κάνω λοιπόν το κάνω καλά, Lacta!

Μαράκι είπε...

σνιφ σνιφ σνιφ.....

Η αλήθεια είναι οτι απογοητέυτηκα που δεν με περίμενες...
Απο την αλλή βέβαια κάνε practise γιατι σεξ που κρατάει 5λεπτο δεν είναι σεξ και είναι κρίμα να σου βγεί και τ'όνομα....και συγνώμη 3 φορές θεωρούνται πολλές??

Πάντως δεν ζήλεψα και δεν θα φάω σοκολάτα (zoi20 η ιον αμυγδάλου είναι καλύτερη απο τη lacta), καλοκαίριασε για τα καλά εδώ η κοιλιά πρέπει να είναι επίπεδη..

wahia είπε...

Δεν πιστεύω εκεί που σου έκανε την ατολιώτικη λαβή να της είπες κανένα γκαμιτσέ με..θα γελάσει κάθε πικραμένος.

Τζονύ ζεις εσύ μας οδηγείς!!

~~kindergarden teacher ~~ είπε...

Δε πιστευω τωρα να σου λέει γκαμιτσε με... και και να ............ξεχνιεσαι και να τρεχεις εεεεεε;

χλωροφύλλη είπε...

Είχαμε τόση αγωνία που, εσύ το έκανες -εμείς φχαριστηθήκαμε!!!

χλωροφύλλη είπε...

Υ.Γ. Η γυναίκα αποχωρητήριο δεν μου άρεσε.
Τς,τσ,τσ...

ο δείμος του πολίτη είπε...

Γιατι δεν το περίμενες; Εξάλλου, μη ξεχνάς ότι οι καμπύλες μας ελκύουν, εξάλλου, Έλληνες είμαστε.

Ναυαγός είπε...

zoi20

Κάτι ήθελα να σου γράψω με λαχανάκια Βρυξελών και άλλα ζαρζαβατικά, αλλά φαντάζεσαι ήδη πόσο χυδαίο θα ήταν και έτσι προτιμώ να το φαντάζεσαι απλώς. ;)))))

Ναυαγός είπε...

μαράκι

κι άλλο πράκτις καλή μου; εκεί να δεις πως θα μου βγει το όνομα.

Ναυαγός είπε...

wahia

όχι δεν της το είπα, αλλά κακώς γιατί μου αρέσει το dirty talking. ;)

Ναυαγός είπε...

σεβαρόουζ,

όχι θα προσπαθήσω να είμαι σοβαρόουζ.

Ναυαγός είπε...

χλωροφύλλη

κάνω ότι περνάει από το χέρι μου και από αυτό το μπλογκ για να λυθεί το πρόβλημα της υπογεννητικότητας στη χώρα μας. Ανεβάζω τη λίμπιντο των αναγνωστών μου.

Αυτό με το αποχωρητήριο είναι όντως άσχημη παρομοίωση.

Ναυαγός είπε...

Δείμο

εδώ δε μιλάμε για καμπύλες. Μιλάμε για σπάνιο γεωμετρικό φαινόμενο.

Απολλώνια είπε...

Έλα ρε μανάρι, πως κάνεις έτσι;

:p

Σμαααααααααααααααααααααακ!
;)

maika είπε...

τι να το κάνεις που ήσουν βράχος??
....έκανε τη δουλειά της η κυρία και μετά ούτε αγάπες ούτε τίποτα...σε άφησε σαν στιμένη... λεμονόκουπα...κι ας λες τώρα για κλειδιά και αποχωρητήρια....
Μην της ξανακάνεις τη χάρη!!
Χίλιες φορές η αγαμία...είδες ο Κόκορας του Αρκά τι καλά που είναι?? δεν γαμεί διότι είναι επιλεκτικός....κύριος!!!