Παρασκευή, Απριλίου 27, 2007

Τουρίστες στο χωριό μας


Τρεις ώρες μου πήρε να ανεβάσω την παλιοφωτογραφία που μου ζητήσατε και αφού έφαγα άλλες τρεις για τα xxx, για να τη μικρύνω και για να μη με δουν οι τριγύρω ιθαγενείς και με αρχίσουν στο ψιλό. Φχαριστημένοι;

Χτες ήρθαν τουρίστες στο χωριό μας. Άραξαν με ένα μικρό σκυλοπνίχτη στο πιο μικρό μας επήνειο, μα εγώ δεν τους πήρα πρέφα αμέσως γιατί είχα κάποιες εκκρεμότητες να διεκπεραιώσω, συγκεκριμένα κοιμόμουν του καλού καιρού.

Ονειρευόμουν, δε θέλω να το κρύψω, κάποιες φίλες μπλογκερίνες, με τις οποίες ήμασταν όλοι μαζί στην ατόλη, είχαμε διώξει τον Mr. Tampourine, με εισιτήριο για την Ελλάδα και καθώς είχα ξαπλώσει στην πετσέτα μου, στο δεξί πλευρό, μου έτρεχαν σάλια από το μάγουλο, τα οποία πρέπει να έγλυφα με τη γλώσσα ανά τακτά χρονικά διαστήματα.

Τότε έγινε κάτι σα σεισμός, σα ποδοβολητό από ελέφαντες και προς στιγμή νόμισα πως ήμουν στο So you think you can dance και ότι με έβριζε ο Μεταξόπουλος, γιατί μόλις είχα σπάσει το πλευρό μου, εκτελώντας ένα φοβερό σπαγκάτο την ώρα του τσάμικου.

Σήκωσα το πάνω μέρος του κορμιού μου σαν την πόρτα από το ψυγείο με τα παγωτά και άρχισα να βρίζω την πέτρα που βρισκόταν κάτω από το πλευρό, το και καλά σπασμένο. Είδα τις παιδούλες του χωριού να τρέχουν προς το λιμανάκι, για να συναντήσουν τους τουρίστες. "Πιο σιγά, κορίτσια", τους φώναξα, "θα ξεκολλήσει το νησί και θα αρχίσει να πλέει στον Ειρηνικό". Στα ελληνικά βέβαια, γιατί φοβήθηκα μην αλλάξουν κατεύθυνση και έρθουν κατά πάνω μου.

Πάνω από τις παμβρώμικες βερμούδες τους φόρεσαν μια φούστα φτιαγμένη από φύλλα μπανανιάς και πήγαν να χορέψουν στους επισκέπτες. Πήγα κι εγώ να πάρω μάτι το φολκλόρ. Εννοώ τους τουρίστες, που σαφέστατα είναι πιο γραφικοί από τους ντόπιους.

Δεν πίστευαν στα μάτια τους, τα ΚΑΠΗ της Ολλανδίας. Μόλις είδαν τις χορεύτριες μερικοί παππούδες έκαναν να φύγουν, αλλά τους μάζεψε μια φράου από τους γιακάδες και τους εξανάγκασε να παρακολουθήσουν το θέαμα.

Κάποιοι έκλεγαν τα καθρεφτάκια που αγόρασαν θεωρώντας τα ακόμα ανταλλάξιμο είδος με τους ιθαγενείς για ένα καλό πήδημα, κάποιοι, οι πιο ελαφρείς, πηδούσαν σα φρυγανιές σε κάθε συντονισμένο χορευτικό βήμα που κατέληγε στο έδαφος, κάποιοι κοίταζαν στα μάτια τις γριές γυναίκες τους και πιθανότατα τις ξαναερωτεύτηκαν μετά από πολλά χρόνια.

Τους μαλάκες τους τουρίστες. Ακόμα τα λεφτά τους θα κλαίνε!

43 σχόλια:

gerasimos είπε...

Αποστομωτική φωτογραφία για τους άπιστους Θωμάδες. (Δεν πιστεύω να ρουφιέσαι ε;)

Ναυαγός είπε...

αν είναι να μη στεναχωρήσω τους άρρενες του μπλογκ, θα πω ναι..

Αλητισσα είπε...

ιιιιιιιιιιιιιιιιιι!!!!!!!!!!!!!!!!
Αμα σε πλακωσει καμια ντοπια δε θα βρει ο παπας να θαψει..
Το νησι ειναι υπεροχο..
Δεν κανω σχολια του τυπου "τι ωραιος γκομενος και παιδαρας εισαι" γιατι αυτα ετσι κι αλλιως θα στα πουν κι εκτος αυτου ειπες σε προηγουμενο ποστ οτι δεν μπορω να σε ξεπερασω οποτε πρεπει να αποδιεξω οτι ολα ηταν μουφα κι οτι "και η αλητισσα ειναι καλα" κλπ..

Ομολογω οτι οσο κοιταω τη φωτο αρχιζω παλι να πρασινιζω..
Εχω γινει ο Hulk της μπλογκοσφαιρας..Βρε αντε απο δω που να σε πλακωσουν 3 ντοπιες μαζι..
(Oσο κι αν προσπαθω να φερθω κοσμια δεν μπορω..)

gerasimos είπε...

Εγώ (αν και δε χρειάζεται :P) πάντα ρουφιέμαι ασυναίσθητα σε τέτοιες φωτογραφίες. Ανδρική ματαιοδοξία; Ίσως.
BTW: τhanx για τον Dylan.

Αλητισσα είπε...

Αληθεια ποιος σου βγαλε τη φωτο?

ναυαγός είπε...

αλήτισσα

γιατί να μην κάνεις σχόλια περί του πόσο παιδαράς είμαι; τα χρώσταγες σε κανέναν και πρέπει να του δώσεις αυτού; κάνε παιδί μου κάνε;

όσο για το ποιος έβγαλε τη φώτο, δες προσεχτικά το δεξί μου χέρι. Υπάρχει το τηλεχειριστήριο της κάμερας.

ναυαγός είπε...

gerasime

είμαι εγώ, εσύ και ο Σόμμερ στην Ελλάδα που έχουμε αυτή την πολυτέλεια να μη ρουφιώμαστε. Τ' ακούτε κορίτσια;

Αλητισσα είπε...

Ω..ω..ω ξερεις οταν βλεπω ημιγυμνους αντρες συνηθως κοιταω αλλου..

3 parties a day είπε...

ΖΗΛΕΙΑ ΨΩΡΑ, εγώ ξέρω και τη φατσούλα του Ναυαγού (εκτός από την κορμάρα του!)
Αυτά κάνει το ψώνιο με την υγιεινή ζωή. Να τα βλέπουμε εμείς οι σοκολατοφάγοι να μαθαίνουμε...

wahia είπε...

Καλά κανένας δεν θα αναφερθεί στο ότι είναι στου διαόλου την μάνα και ονειρεύεται τις ελληνίδες μπλόγκερς..και του τρέχουν και τα σάλια????Είμανε καλη???

¨)))))))))))))

Ανώνυμος είπε...

Ναυαγέ, μόλις επιστρέψεις με το καλό στην Ελλάδα, σε περιμένει μια περιποιημένη μηνυσούλα για πλαστογραφία και παραποίηση στοιχείων! Αχμ...Μάλλον πήρες φωτογραφία του μουσκουλώδη φίλου σου, Παμείνου, που πήγε ως καλύτερος πωλητής τζάμπα ταξίδι στην εξωτική Ταϋλάνδη, όπου και τελικά παρέμεινε αξιοποιώντας το μύθο του λατίνου (άντε και έλληνα) εραστή! Άσε τα σάπια! Χωρίς ΧΧΧ και με φωτοτυπίες του εισιτηρίου σου, αλλιώς παραμένεις στο δυάρι στα Καμίνια ακούγοντας τα άσματα του εσώτερου κόσμου του Θρασύβουλα.

ΥΓ1: Μ' αυτά και με κείνα και με τέτοιες φωτογραφίες βλέπω να εξαφανίζονται λόγω αθέμιτου ανταγωνισμού οι άντρες του μπλογκ, οι δε γυναίκαι να παστοποιούνται στο υδρόπλανο για Κιριμπάτι!

YG2: 3p πόσα σε πλέρωκε ο άτιμος να διασπείρεις τέτοιες φήμες; Κι εγώ είμαι απενοχοποιημένα σοκολατομανής.

ναυαγός είπε...

κορίτσια

δεν ξέρω αν το είδατε, αλλά έχω γράψει και κείμενο
(μπράβο wahia, πολύ παρατηρητική)

ναυαγός είπε...

αλήτισσα

και τι πρέπει να κάνω για να κοιτάξεις εδώ; να τα βγάλω όλα;

ναυαγός είπε...

3 parties

κρύβε λόγια, κρύβε λόγια και θύμισε μου τον όψεως που κρατάς στην εθνική.

marilia είπε...

χιχιχιχιχιχιχιχιχι! Κι άλλο ξεκαρδιστικό ποστ!
Καλέ, όπως βλέπω το νησί, πίσω σου, είναι σαν τα φόντα για την επιφάνεια εργασίας του η/υ! Αυτά που βλέπουμε και λέμε "Αααα! Αυτό θ' αφήσω!!!"
Ναυγούλη κι η δικιά μου μηχανή "βγάζει κόκκινα μάτια", αλλά η δικιά σου το παράκανε!!! ;Ρ
Τώρα, αν σου πω ότι έτσι σε είχα στο μυαλό μου -εντάξει, χωρίς τον κόκκινο στόχο στα μάτια- τι θα πεις;

Να ομορφοπερνάς! :)

ναυαγός είπε...

doratsirca

την επόμενη φώτο που θα βγάλω θα κρατάω ένα πανώ που θα γράφει doratsirca take thiw, ώστε να πειστείς ότι είμαι εγώ.

Η πλάκα είναι πως το σκέφτηκα και χτες, αλλά που να ψάχνω για μαρκαδόρο. Άσε και το χαρτί...

Όχι και να φύγουν οι άντρες του μπλογκ (όσοι απέμειναν τέλος πάντων). Μάγκες δεν είμαι εγώ αυτός, ο ξάδερφος μου ο Γκρεκ είναι, δε βλέπετε μαγιό που φοράει...

Γαμώτο δεν ανανέωσα την γκαρνταρόμπα μου πριν φύγω.

ναυαγός είπε...

μαριλία

αμα είναι να με βάλεις εμένα φόντο να περιμένεις μερικές ημέρες να μαυρίσω κανονικά. Γιατί νομίζεις ότι το καθυστερούσα τόσες μέρες. Επίσης να σου στείλω μια πιο πρόστυχη για screen saver.

Αλητισσα είπε...

Εγω σε πληροφορω το διαβασα το κειμενο..
Αλλα ποιος το χ.. το κειμενο αν ηθελες να σε εκτιμησουν για τον εσωτερικο σου κοσμο θα εβαζες φωτο στην παραλια της οικογενειας του Tamburine κι οχι την κορμαρα σου μ εκεινα τα πονηρα ΧΧΧ που ακομα και μια ανιδεη σαν εμενα ξερει οτι τα εχουν οταν παιζουν ακαταλληλα εργα..
Κοινως το μηνυμα ηταν: " Ναυαγος ετοιμος για ολα.."
Κι εκτος αυτου ποιος νοιαζεται να προωθησει τον εσωτερικο του κοσμο οταν καταπως φαινεται θα κανει πολυ καιρο να...(δε λεω κακες λεξεις..)
Εκτος βεβαια και αν διακινδυνευσει τη ζωη του σε στιγμη απελπισιας..
................
Κοβω τις αηδιες και σου υποσχομαι οτι οταν παρω το εφαπαξ θα ερθω να το γλεντησουμε..
;)

Αλητισσα είπε...

Κοιτα, δεν ειναι κακη ιδεα να τα βγαλεις ολα..
Εμενα δε με νοιαζει καθολου..
Χα χα χαααααααααααααααααα
Εχω πεσει κατω απ το γελιο..

Ανώνυμος είπε...

Καταπληκτικό κολάζ πάντως! Πως συνδυάσατε αγαπητέ μου το σ/κ στη Λούτσα και τη νωχελική φωτό σας από κει με το φόντο-σπέσιαλ από νησί του Ειρηνικού -μόνο ένας ημιηπειρώτης θα μπορούσε να το κάνει και είμαστε οι άτιμοι πανούργοι! (Περιμένω το πλακάτ! Και να λέει και "dora tsirka pws ta grafete pws ta grafete")

Παιδίσκη ερωμένη είπε...

Αχ! Αχ!
Αναστατώθηκα!!

maika είπε...

έτσι λεπτούλης που είσαι βλέπω τον κ.Ταμπουρίν να σου φοράει φουστίτσα απο μπανανόφυλλα και να στέλνει εσένα να υποδέχεσαι τους τουρίστες.... ε,τι φίλοι είστε??
αν δεν έχουν φουστίτσα στο νούμερό σου βρες ένα σχοινί να τη δέσεις γερά στη μέση σου γιατί μπορεί όπως θα τρέχεις για τους τουρίστες να σου πέσει και να μπουρδουκλωθείς και να πέσεις κι εσύ....και πως θα τους χορεύεις μετά..??
Σε σκέφτομαι , δε μπορείς να πεις???!!
...και για να μην ξεχνιόμαστε κιόλας...τράβα και καμιά τραμπάλα!
;o))

maika είπε...

η πόρτα του ψυγείου των παγωτών και οι φρυγανίες.....πολύ γέλιο!!!!
μα πάρα πολύ γέλιο!!!!!

Xνούδι είπε...

θέλω να μου πεις τα δυο χ δεξιά και αριστερά τι κρύβουν :Ρ Να περνάς τέλεια βρε.

Μαρω_Κ είπε...

Καλησπέρα σας.
Στην αρχή μόλις είδα την φωτο είπα : Μάρω εχεις πιεί πολύ και βλέπεις ότι θέλεις.
Μετά την ξαναείδα.
Και μετά σκέφτηκα, φτου ακόμα ένας καός γκόμενος την έκανε για τα Κιριμπάτι!

Οσο για το κέιμενο, καλό ήτο αγαπητέ μου. Αλλά τα ΚΑΠη Ολλανδίας ενσκύπτουν και στην Ελλάδα!

Φιλιά ΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

ΥΣ: ΤΑ ΧΧΧ που έχετε στο πρόσωπο , εγώ σας τα εχω στείλει;

Ανώνυμος είπε...

Θα χαιρετήσω τα ψηλά βουνά, θα φάω στο Καπέσοβο γλυκό του κουταλιού, θα κάνω βόλτα μέχρι τη Δωδώνη...Κρίμα που δεν μου είπατε το μουσείο που φτιάξατε στα μέρη μας. Να λιάζεστε με την ησυχία σας εκεί που είσαστε, είτε στο Κιριμπάτι είτε σ' ένα νησί χιούμορ-εξυπνάδας-ευαισθησίας που λέγεται "Καμίνια" (άντε να κάνω κι ένα κομπλιμάν που σας έφαγα τον άνδρα). Να περάσουμε όλοι καλά

Ναυαγός είπε...

αλήτισσα

όταν πάρεις εσύ το εφάπαξ θα είναι πολύ αργά. Κάποια στιγμή θα υποκύψω και θα επιβιβαστώ σε ένα τοπικό τάνκερ για ταξίδια μακρινά.

Θα τα βγάλω στο υπόσχομαι, αν ανεβάσει κάποιος ανταγωνιστής καλύτερη φώτο.

-------------------------

doratsirka

να τη πάλι! Βρε με τίποτα δεν είσαι εσύ ευχαριστημένη; Ευτυχώς που δεν ήσουν εσύ ο άπιστος Θωμάς.

Θα σου έδειχνε τα χέρια του ο Τζίσους, με τα καρφιά επάνω και εσύ θα έψαχνες να βρεις τη μακιγιέρ του.

Ναυαγός είπε...

Παιδίσκη

Εγώ σε αναστατώνω και άλλος τρώει, ο τυχεράκιας. Αν γυρίσω θέλω τα ποσοστά μου.

--------------------------

maika

στο τέλος έτσι όπως το πάω μόνο η φουστίτσα θα μου απομένει να βάλλω και η ελπίδα μήπως κανένας παπούς με πολύ καταρράκτη με πάρει μαζί του πίσω στην Ευρώπη.

Ναυαγός είπε...

χνούδι

είναι "τρία x", όλα μαζί και σαφώς υποδηλώνουν τη σεξουαλική υπόσταση του μπλογκ αλλά και τη σαχλαμαρική διάσταση τη δική μου.

------------------------

μάρω κ.

Ευχαριστώ για τα καλά και ειλικρινή σας λόγια.

Για τα χχχ είστε αποκλειστικά υπεύθυνη και πρέπει να απολογηθείτε στους υπόλοιπους.

Ναυαγός είπε...

doratsirka

όπως θα κατεβαίνεις από το Καπέσοβο και θα φτάσεις στις Καρυές ή Μεταμόρφωση που τη λένε τώρα, αντί να κάνεις αριστερά για Γιάννενα, κάνεις δεξιά για Κόνιτσα. Το πρώτο που θα συναντήσεις στο δρόμο σου, μετά από λίγα χιλιόμετρα.

Χαιρετισμούς στα Ζαγόρια και στα Πωγώνια που είναι εξίσου όμορφα την άνοιξη.

maika είπε...

αν όμως ο παππούς είναι μουρντάρης , και πάει να στην πέσει και αρχίσει το χούφτωμα και καταλάβει.... και δε σε πάρει τελικά μαζί του στην Ευρώπη... εσύ άρχισε τα.....μα όχι,μηηηηη δεν κάνει, είσαι ένας βιαστικός εσύ....μωρό μου μετά την πρώτη νύχτα του γάμου θα σου χαρίσω τον Παράδεισο....ρίχτου και κανένα ψιλοηρεμιστικό στο χαμόμηλό του και τράβα τον μέσα στο υδροπλάνο να φύγετε....
αν κι αυτό δεν πιάσει μην ξεχνάς ο Τάκης έχει τζετ... πες του να έρθει να σε πάρει!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Επισημάνσεις:
΄1. Είδατε τί κορμάρες βγάζει η πατρίδα μου;
2. Είπες: "Είναι ατόλη. Σχηματίστηκε από το κέλυφος ζωντανών οργανισμών της θάλασσας. Γύρω από την ξηρά το βάθος της θάλασσας ξεπερνάει τα 3000 μέτρα"
Εγώ βλέπω αμμουδιά και ρηχα νερά αι μή μου πεις πως ξεβάθυναν για σένα...
3. Φοινικόδασος έχει και η λεβεντογέννα Κρήτη, ε;
3. Πού παραθερίζεις παλιόπαιδο; Αλλά δε το μαρτυράς για να μην πλακώσει όλη η παρέα, ξέρω εγώ...
Γλαρένιες αγκαλιές

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

Τώρα, συγγνώμη, αλλά είναι παραλία αυτή; Συγκρίνεται με τις δικές μας, στα Κυκλαδονήσια;
Αμ, η άμμος;
Μάζεψέ τα και γύρνα γρήγορα - μπορείς να απομονωθείς πιο καλά πιο φθηνά και πιο καλαίσθητα στην Ελαφόνησο, στην άγονη γραμμή και σ' ένα σωρό άλλα μέρη δικά μας και πάλι δεν θα σε βρίσκει κανείς!
Και θάσαι και πιο κοντά σ' μας, που σ' αγαπάμε! (Αλλά, βέβαια, μπορεί γι' αυτό ακριβώς νάφυγες!!!)
;-))

Ανώνυμος είπε...

Χα χα χα φοβερό το κείμενο! ειδικά όταν σκεφτόμουν τις στρουμπουλές να τρέχουν όλες καταπάνω σου κ να σε κυνηγάνε!

ΥΓ. έχεις κάμερα με τηλεχειριστήριο? Γαμάτο, θα πάρω κ εγώ!

Αλητισσα είπε...

Τωρα που το ειπε ο asteroid αρπαζω την ευκαιρια..
Στο blog μου εβαλα μια φωτο απο την Ελαφονησο..
Δεν ειναι κακη ιδεα..
Και σιγουρα οι Χανιωτισσες δεν εχουν διαστασεις τανκερ..
χα χα..

Αλητισσα είπε...

Α, και μη βιαστεις να συμπερανεις οτι ειμαι Χανιωτισσα γιατι δεν ειμαι..

ο δείμος του πολίτη είπε...

Ακόμα με καθρεφτάκια παίζουν; Τουλάχιστον ο σεξοτουρισμός ανθεί.

Ανώνυμος είπε...

"Τρεις ώρες μου πήρε να την ανεβάσω... και αλλες τρεις για να τη μικρύνω και για να μη με δουν οι τριγύρω ιθαγενείς και με αρχίσουν στο ψιλό."

Γιατι ρε Ναυαγε σε ποση ωρα εκσπερματωνουν οι ιθαγενεις και θα σε παρουν και στο ψιλο?????
Πλακα μας κανεις???

marilia είπε...

χαχαχαχαχαχα! Μα... άμα μαυρίσεις, θα φαίνεται το μπλάγκο με το οποίο διόρθωσες τον τόνο του ονόματός μου στο στήθος σου!!! Εκτός κι αν δε σ' ενοχλεί πολύ! :):):):):):):):)
Όσο για τις φωτό για προφύλαξη οθόνης... θα τις περιμένω. χαχαχαχαχαχαχαχαχα!

Μμμμμμμμμμααααααατς! :)

Ναυαγός είπε...

maika

εντάξει, θα του κάνω κόγξες του παπού για να καταλάβει και να μη χουφτώνει πριν της ώρας του. Που θα κοντεύει ελπίζω...

-------------------

φύρδην μίγδην

1. είδατε, είδατε;
2. Το μέρος που είναι πράσινη η θάλασσα δεν έχει βάθος. Πέρα από τον κάβο στο βάθος (το λιμανάκι μας) και αριστερά στην εικόνα που δε φαίνεται η θάλασσα είναι σχεδόν απύθμενη.
3.Αρχίσατε τα καλά της doratsirca? Άπιστοι Θωμάδες. Θα σας στείλω εισιτήρια και τότε θα δείτε
4. Βλ. 3

Ναυαγός είπε...

αστεροειδή

ο στόχος της φώτο ήταν να αξιοποιηθεί η κορμάρα μου. Αν θέλετε φώτο της αμμουδιάς μπορώ να το κάνω, αλλά σας προειδοποιώ, θα βάλετε τα κλάματα.

-------------------

zoi20

καλά τώρα μου την έσπασε τελείως. Το κείμενο είδες εσύ; ή μήπως λες σαχλαμάρες για να μην εκτεθείς... αυτό θα είναι.

Ναυαγός είπε...

αλήτισσα

μπαίνω, μπαίνω τώρα στο μπλογκ σου

---------------

Δείμε

έτσι είχα ακούσει αλλά τελικά τζίφος. (Πλάκα κάνω ε. Δεν είμαι τόσο κωλόπαιδο, ούτε Γερμανός συνταξιούχος)

Ναυαγός είπε...

τρολλ

χα χα χα, γελάω και με κοιτάνε τα μπουλντόγκς εδώ. Νομίζουν ότι είμαι χαζοχαρούμενος. Ομολογώ πως τη διάσταση που έθεσες δεν την είχα δει... χα χα χα.

-----------------------

μαριλία

μη με εξιτάρεις σε προειδοποιάω. Είμαι σε ένα ερημονήσι τόσα χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά και δεν έχω πάει με γυναίκα εδώ και δυο μήνες. Θε μου τι αμαρτίες πληρώνω;