Παρασκευή, Φεβρουαρίου 09, 2007

Μερικές σκέψεις

Πρώτη φορά που ξεκίνησα να γράψω κάτι χωρίς να έχω σκεφτεί τί, στο ηλεκτορονικό αυτό ημερολόγιο.

Θα περιμένω να μου έρθει η έμπνευση ή μήπως δεν πρόκειται για έμπνευση; Μήπως είναι απλώς μια προσπάθεια να βάλλω σε τάξη όλα όσα σε πλήρη σύγχυση συνωθούνται μέσα μου.

Ή μήπως βγάζω πράγματα προς τα έξω για να ξεφουσκώσουν μέσα μου;

Αν το κάνω, το κάνω λάθος. Γιατί τα βγάζω με συμβολισμούς, με την τακτική του χιούμορ και όλα γυρίζουν μέσα μου πιο δυνατά. Άμπωτη όταν γράφω, πλημμυρίδα όταν μου απαντάτε.

Και αυτή η ιδέα; Ότι θέλω λέει να αλλάξω τον κόσμο. Τούτο δεν είναι ημερολόγιο, η ντροπή των μπλογκς είναι. Τα μπλογκς τα φτιάχνει ο κόσμος για να συζητήσει άλλα πράγματα.

Τρεις κοντεύουν οι μήνες της καθημερινής ενασχόλησης και με βοήθησαν να δω πιο καθαρά τα πράγματα.

Είμαι μόνος μου και απέναντι μου ο κόσμος. Και για πρώτη φορά στη ζωή μου βλέπω πια τόσο καθαρά ότι 30 χρόνια τώρα κάπου στις παρυφές του ζω και ότι ήρθε η ώρα να μπω μέσα του και να τσακωθώ μαζί του, ή να φιλιώσω...

Και σας ευχαριστώ γι' αυτό. Εσείς μου το δείξατε με τα δικά σας ηλεκτρονικά και διαφανή ημερολόγια.

23 σχόλια:

unlearn... είπε...

Safws ta bgazeis gia na ksefouskwsoun apo mesa sou.Akou leei....kai polu kala kaneis malista giati an den ta bgaleis apo mesa sou to susthma tha mplokarei kapoia stigmh kai tha skaseis.
Opote ta blog ta ftiaxnei o kosmos gia na bgalei apo mesa tou ola auta pou thelloun na ton "skasoun".Gia allous einai poihmata kai istorioules, gia allous einai h kathimerinothta kai gia allous einai h allagh tou kosmou.

Kai nai mia kalh lush einai h antimetwpish.Oti ki an einai auto pou prepei na antimetwpisei kaneis kai me opoio tropo.Diaforetika gia ton kathena.
Ola einai sxetika kai sto telos tipota den exei pia shmasia.

Ouf tha arxisw tis aerologies pali opote stamataw.


To enstikto!

Απολλώνια είπε...

Να τους κάνεις πολλούς τους μήνες Ναυαγέ!
(εαν και εφόσον συνεχίσεις να το γουστάρεις...)

:)

Καλημέρα

υ.γ. θέλω ένα mail για να αναπαράγω μια κουβέντα που αφήσαμε στη μέση!
;)

Ναυαγός είπε...

unlearn

αν αυτά που είπες είναι αερολογίες τότε να γίνω αερόστατο και να μιλάς εσύ; Είμαι σίγουρος θα με πας ψηλά.

Απολλώνια

Προς το παρόν δεν μπορώ να ξεκόψω. Θα δείξει και το μέλλον.

Το mail μου είναι διαφανές και στο profil μου: minimastoboukali@yahoo.com
και
minimastoboukali@gmail.com

αυτό δε μου είπες;

Estrella_ είπε...

Σε ευχαριστώ που μέσα απο μία ιδέα σε "γνώρισα".

(η βουτιά στο μέσα μας είναι σαν ένα ταξίδι.)

Να σε προσέχεις, Ναυαγέ.

Απολλώνια είπε...

Αυτό είπα.
Το προφίλ θέλει αναβάθμιση...

;)

(θα σου εξηγήσω later, τώρα με καλεί το φαγητό!)

Φιλιά!

:)

~~kindergarden teacher ~~ είπε...

....έτοιμο το μλογκοκαρυδοποτομου ;,,ξερω εκτός θεματος ειμαι παλι ..θα συγχρονιστω που θα παει ...νεα μπλογκαρισμενη ειμαι χεχεχε

Ανώνυμος είπε...

Σπαμε το μπουκαλι...
Βγαζουμε το μηνυμα...
Το κοιταμε, Το διαβαζουμε...
Τα υπολοιπα θα παρουν το δρομο που τους αξιζει!

Ναυαγός είπε...

estrella

αντιθέτως... τείνω να πιστεύω πως η βουτιά στο μέσα μας είναι το μη ταξίδι.

Απολλώνια,

εγώ πάντως αναβαθμίστηκα


sevarose

κι αν σας έλεγα ότι είστε εντελώς μες το θέμα;

Πεζέ Λόγε

Ποιο πολύ θα είχε τη χάρη να κρατήσετε άθικτο το μπουκάλι και να παιδευτείτε λίγο για να βγάλετε το μήνυμα από το λαιμό του.

Μπουκάλι=μπλογκ
Μήνυμα=ποστ

Ανώνυμος είπε...

Ουπς, συγνωμη.
Σας περασα για Ναυαγο!
Και υπεθεσα οτι δεν διαθετετε τα μεσα.
Υπεθεσα λαθος!
Και μεσα και νησι βλεπω οτι διαθετετε.
Και μαλιστα ωραιοτατα.

Παρ ολη την ατυχη υποθεση ειναι σιγουρο ολα ολα θα παρουν τον δρομο που τους αξιζει τελικως!

Ναυαγός είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Dawkinson είπε...

όσες βουτιές και να κάνεις, όσο κι αν 'ανοιχτείς' στα βαθιά, πάντα στο νησάκι σου θα βγαίνεις για να ξαποσταίνεις. :)

~~kindergarden teacher ~~ είπε...

καλε μια ειμαι η σεβαροουζζζζζζζ ασε τα σας και ξε σας... θα ειμαστε σχεδον συνομιληκοι σε 10 χρονια ..
@@
<
0

Ναυαγός είπε...

Πεζέ Λόγε

Θα πρέπει να αλλάξετε το nick που διαλέξατε για τον εαυτό σας, η αισιοδοξία σας αυτή είναι χαρακτηριστική αρετή των ποιητών.

Σας ευχαριστώ!

Ναυαγός είπε...

dawkinson

αυτό είναι σίγουρο καθώς στο νησάκι αυτό έχω μαζέψει εξαιρετικούς ανθρώπους, ή τέλος πάντων τις μάσκες τους ή και τα παλτά τους.

Sevarose

Ανάλογα αν έχουμε κρύψει τα ίδια (πλάκα και πάλι κάνω)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

:-)
Το σωσίβιό μου πρόσεχε και δεν ξέρω κολύμπι
Φιλώ σε

Attalanti είπε...

:) Καλό σκ, Ναυαγέ!

Ανώνυμος είπε...

να συνεχίσεις να γράφεις...
να τα λες με το χιούμορ σου...
να παλεύεις την ιδέα σου...

σε διαβάζουμε και μας αρέσεις!!!
καλό Σ/Κ :)

Dawkinson είπε...

Ελπίζω να είναι αληθινό και συμπυκνωμένο πνευματικό υλικό και όχι παλτά και μεσοφόρια. Εκεί που γίνεται, μάλλον είναι αναγνωρίσιμο. Εξάλλου δε θα είχε νόημα, όταν μπορείς πραγματικά να είσαι ο εαυτός σου και να εκφράζεσαι ελέυθερα, να οικειοποιείσαι άλλη περσόνα. Ξέρω 'γω...

Dawkinson είπε...

Ήθελα να πω 'Ξέρω 'γω;' αλλά μου ξέφυγε το ερωτηματικό.

Τα σέβη μου.

~~kindergarden teacher ~~ είπε...

...κοιτα εγω μετα τα πρωτα αντα κολλησααααααααα !!!
γιορταζω γενεθλια καθε ...δισεκτο ...οκτωβρη οποτε θα με φτασεις εσυ.. χεχεχεχε!!

καλημερα απο ενα ηλιολουστο νησι εδώ σημερα .........εκεί;

Nemertes είπε...

Κάνε τον Κινέζο αγαπητέ. Άμα δεν έχεις να πεις τίποτα, μην λες τίποτα. Μην μπεις στο τριπάκι "πρέπει να γράψω". Γράφε όταν έχεις κάτι να πεις. Σε σένα, όχι στους άλλους. ;)

Ναυαγός είπε...

φύρδην μίγδην

έχεις ελπίδες τότε να μας συναντήσεις στον πάτο...

esta

καλό σκ και σε σένα
σα διαταγή το παίρνω και θα πράξω όπως διατάξατε

dawkinson

πάντα είχα αυτή την περίεργη ιδέα ότι το συμπυκνωμένο πνευματικό υλικό το παίρνεις σπάνια έτοιμο και ότι μπορείς να το βρεις παντού τριγύρω σου. Άλλωστε τη διαδικασία της συμπύκνωσης μπορείς να την κάνεις και μέσα σου.

... και είναι πάμπολες οι ευκαιρίες που παρουσιάζονται στην μπλογκόσφαιρα να κάνεις και τα δύο.

sevarose

και κολώνω μωρέ εγώ να κάνω το ίδιο και να φυσάω κεράκια μαζί σου;

ο καιρός εδώ σοβαρεύτηκε. Σε λίγο προβλέπεται να φτάνει και σε σένα.

Ναυαγός είπε...

nemertes

είμαι μόνο σε σχέση με τους άλλους. Αν έχω να πω κάτι σε εμένα, είναι γιατί υπάρχω με άλλους και σε αυτούς πρέπει πάλι να καταλήξει.

Δώσε μου τη wordpress διεύθυνση σου γιατί την έχω χάσει.