Σάββατο, Απριλίου 14, 2007

Ανταπόκριση στη Φρανκφούρτη

Μύρισε αέρας Φρανκφουρτιανός. Αεροδρομίου μη φανταστείτε. Εξώ έχει ωραίο ήλιο, αλλά εγώ τον κοιτάω μέσα από τα τζάμια.

Η Ευρώπη είχε λίγα σύννεφα σήμερα. Κάθισα παράθυρο, δίπλα σε μια κυρία με το παιδάκι της. Τι χαριτωμένο που ήταν. Δεν έβαλε κώλο κάτω. Σαν ελατήριο πεταγόταν από το κάθισμα. Κρατούσε και ένα ψεύτικο πιστόλι (ήθελα να ήξερα πως το πέρασαν) και έπαιζε με το αδερφάκι του ακριβώς πίσω από το κάθισμα μου. Έφαγα πολύ κλωτσιά.

Ευτυχώς που δεν άνοιγε το παράθυρό μου, γιατί θα τα έπιανα και τα δύο και φιούυυυυτ, έξω από το αλελοπλάνο τλομοκλάτες. Και να φανταστείτε όλα αυτά αφού έκανα και το απαραίτητο αστείο μου στην τσεκαδόρισα του αεροδρομίου:

- Διάδρομο ή παράθυρο;
- Οτιδήποτε, αρκεί να είναι δίπλα στην πιο ωραία κοπέλα του αεροπλάνου
-Χα χα χα χα...

Αλλά... οι ωραίες τελικά κάθισαν οπουδήποτε, αρκεί να ήταν μακριά μου.

Την Ελλάδα την αποχαιρέτισα στο Ελ. Βενιζέλος. Τους Έλληνες δυο βήματα μετά την αποβίβαση στο χώρο καπνιστών. Όρμησαν όλοι για τον μπάφο τους. Τους έβλεπα με την άκρη του ματιού μου να ψάχνουν τους αναπτήρες τους με τρέμουλο και ένιωσα για μια ακόμη φορά πολύ Ευρωπαίος: μι νο παφ πουφ μαλάκα!

Τώρα κάθομαι σε μια από τις πολυθρόνες με το βύσμα για το λάπτοπ και το Ίντερνετ. Μου κάνει και μασάζ. Σκέφτομαι να αρχίσω να γκουγκλάρω προστυχολέξεις, για να μπω σε τσοντοσάιτ. Θα είναι ότι κοντινότερο στην απόλυτη γυναίκα έτσι όπως την έχω ονειρευτεί.

Σε τρεις ώρες πετάω πάλι. Για να δούμε τι θα έρθει δίπλα μου αυτή τη φορά να κάτσει. Προβάρω και το αστείο μου στα αγγλικά για τη γερμανίδα τσεκαδόρισα. Μπορεί αυτή να με λυπηθεί.

32 σχόλια:

unlearn... είπε...

αχαχαχαααα!!!!
σε πάω
σε πάω
σε πάω!

Ναυαγέ είσαι ο καλύτερος!
Περιμένω το ποστ απο Ντουμπάι!
Και περιμένω και τα επόμενα ποστ γενικότερα.
Γουστάρω, γουστάρω!

Καλές πτήσεις!λαλαλααα!!!
Και με καλή παρέα ;)

Αλητισσα είπε...

Καλη τυχη με τη γερμανιδα τσεκαδορισσα..
Καλη πτηση..
Καλη αφιξη..

candy's τετραδιάκι είπε...

Xαχαχαχαχαχα!!!

Α ρε Ναυαγε..Μενιος χρειαζεται τωρα!

Καλη συνεχεια :)

ο δείμος του πολίτη είπε...

Και το ταξίδι συνεχίζεται.

marilia είπε...

Γιατί δε σε είχα ανακαλύψει νωρίτερα;;;;;; :):):):):):):):):) χιχιχιχιχιχιχιχιχιχιχιχιχι! Μη, μη φοβάσαι, καλέ! Τώρα έχεις μια απόσταση ασφαλείας! :):):):):)

Άλλο ένα Σνουποφιλί, έτσι, για να σου βρίσκεται στο υπόλοιπο του ταξιδιού! :)

maika είπε...

μια φορά κάθισε δίπλα μου στο αεροπλάνο ένας άνθρωπος τεράστιος,μα πολύ τεράστιος,πολύ ψηλός και πολύ χοντρός , μάλλον δεν κάθησε...σφήνωσε να πω καλύτερα...
Λίγο πριν απογειωθούμε κοιμήθηκε και άρχισε να ροχαλίζει και όχι μόνο άρχισε να ροχαλίζει,πεταγόταν στον ύπνο του και τιναζόταν και όλο μου έριχνε το βιβλίο που είχα στο τραπεζάκι μου....
Στην αρχή φυσικά τρελλάθηκα στο γέλιο.... δεν καταλάβαινε Χριστό...
κι όλο τιναζόταν κι όλο μου έριχνε το βιβλίο κι εγώ όλο του μιλούσα και γελούσα και οι διπλανοί μου το ίδιο (ήμασταν στις μεσαίες θέσεις).
Όταν όμως πέρασε η ώρα και όλοι ήθελαν πια να κοιμηθούν (πετούσαμε σαν κι εσένα,βράδυ απο Νιγηρία...)
όλοι αν τους άφηνες θα τον σκότωναν ευχαρίστως.... Σιγά βέβαια μην κοιμήθηκε και κανένας...
Μόνο αυτός κοιμήθηκε με μόνο μία διακοπή....την ώρα του φαγητού...Κόντεψε να φάει και τα περιτυλίγματα.... Του πρόσφερα το γιαουρτάκι μου γιατί δεν το ήθελα και είπα και να τον κεράσω...ε,τόσες ώρες δίπλα δίπλα τον ένιωθα δικό μου άνθρωπο.... Το καταβρόχθισε ...ίσα ίσα τη γλύτωσε το κεσεδάκι....
Ελπίζω να μη σου έχει τύχει κάτι τέτοιο κι εσένα....

Καλό ταξείδι!!! και μη χαθείς...πάρε χάρτη!!

Troll είπε...

..κερναω καφε αν προλαβαινεις!!!!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Καλέ μου,
εγώ νόμιζα πως μας άφησες στα κρύα του λουτρού και διπλά το χάρηκα τούτο το από ...αερος ποστ.
Μετά τους "τλομοκλάτες" εύχομαι να σου προκύψει μια...γοητευτική τλομοκλάτισα, να σε κρατήσει όμηρο, να σε δούμε και στις οθόνες μας με το περίστροφο στραμμένο κι' εγώ δεν ξέρω πού....
Γλαρένιες αγκαλιές

Ανώνυμος είπε...

Φοβερό! Σούπερ κείμενο, όπως πάντα. :)))
Υπέροχη η ανταπόκριση

Αυτό το πράγμα, να μην κάθεται ένα σούπερ γκομενάκι στο αεροπλάνο δίπλα μου, απωθημένο θα μου μείνει. Σε καταλαβαίνω...

Καλό ταξίδι κ να μας γράφεις όσο πιο συχνά μπορείς!

3 parties a day είπε...

Το ταξίδι σου είναι ταξίδι αναψυχής;

takis είπε...

Τελικά αρκετοί σκέφτονται τα ίδια στα αεροπλάνα...

Γιατί έχω την εντύπωση οτι το Blog σου μοιάζει με το ιδεατό αεροπλάνο..όπου και να "καθίσεις" έξυπνες γυναίκες έχεις δίπλα σου (για μένα αυτό ειναι που τις κάνει και γοητευτικές για να μη πώ και όμορφες..)
Σκέψου λοιπόν τη Virtual συντροφιά των μπλογκοφίλων αν δεν κάτσει καμμία θεά (εστω ημίθεη) δίπλα σου...
(Αλλά και η Μάικα στη Νιγηρία!...)

Υ.Γ. Τελικά αναχώρησες ε?

Alma Libre είπε...

Αυτά είναι τα ωραία!!Περιμένω ιστορίες σου απο το ταξίδι!!Αν και για ναυαγός σαν πολύ δεν κυκλοφορείς..?

~~kindergarden teacher ~~ είπε...

,''ΠΡΟΣΓΕΙΩΘΗΚΕΣ ΟΜΑΛΑ'' ...;΄΄

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

Λοιπόν, αρκεί να ποστάρεις απ' όπου και νάσαι, ώστε να μη χαθούμε, Ναυαγέ και προσγειώσου όπου θες...
(Πάντως, αν έχεις φύγει για να βρεις γυναίκες εκεί, όπου πας, ατύχησες - πάρε το αεροπλάνο και γύρνα πίσω. Εμείς έχουμε τις καλύτερες! Ρώτα και την Ζωή - βέβαια εκείνη παράκουσε : για γυναίκες της λέγανε ότι εδώ είναι οι καλύτερες, εκείνη νόμιζε ότι της λέγανε για άντρες, παράτησε τις Βρυξέλλες και βρέθηκε στην Λάρισα και τώρα μόνο κάτι ξέμπαρκοι φίλοι της χτυπάν την πόρτα... οι καλοί είχαν παντρευτεί έτσι κι αλλιώς!!!).

Ανώνυμος είπε...

asteroid ξύνεις πληγές κ το ξέρεις. :))

Όμως προτιμώ τους φίλους, σαν εσάς τους δύο, από δέκα γκομενάκια μαζί!!

Ανώνυμος είπε...

Ποτε γυριζεις???

Ναυαγός είπε...

unlearn

συγχώρα μου την καθυστέρηση. Με σκότωσε αυτό το ταξίδι. Χαίρομαι που θα διαβάζεις τις τρέλες μου στα ξένα.

Ναυαγός είπε...

αλήτισσα

μερσί. Εδώ έχω ίντερνετ γρήγορο. Αύριο θα μπω και στο μπλογκ σου γιατί έχω χάσει επεισόδια φαντάζομαι.

Ναυαγός είπε...

Κάντυ

Αφού μπορώ ακόμα και σε κάνω να γελάς πάει να πει πως δεν έχω φλιπάρει... ακόμα.

Ναυαγός είπε...

δείμε

έχει κι άλλο. Μέχρι τώρα ήταν τα εύκολα.

Ναυαγός είπε...

μαρίλια

δε με είχες ανακαλύψει νωρίτερα για κακή μου τύχη. Αν μου υποσχεθείς όμως ότι θα τα φτιάξουμε θα γυρίσω πίσω.

Ναυαγός είπε...

μαικα

αυτό που περιγράφεις είναι η ιστορία της ζωής μου. Νομίζω δεν υπάρχει πιο γκαντέμης από εμένα στα τρελά ταξίδια που έχω κάνει όλα αυτά τα χρόνια με όλα τα μέσα. Κάθε φορά όμως ελπίζω. Και κάθε φορά παθαίνω ότι και εσύ.

Ναυαγός είπε...

τρολλ

φραγκφουρτιανός είσαι ή οφενμπαχίτης;

δυστυχώς δεν είδα το μήνυμα σου στη Φρανκφούρτη αλλά εδώ.

-------------------

φύρδην μίγδην

οι ευχές σου στο συγκεκριμένο θέμα ήταν καταδικασμένες να πάνε στράφι. κλάψ!

Ναυαγός είπε...

εντάξει zoi20

λέγε εσύ σε όλους τους θαυμαστές σου ότι είναι πολύ ωραίοι και εγώ θα σας γράφω... ξέρεις εσύ.

-------------------

3 Parties

Το ταξίδι είναι ταξίδι αναζήτησης, απότοκο μιας περίεργης ψυχολογίας που έχω εδώ και μήνες. Τώρα κατάλαβες τι με άγχωνε στη συνάντηση;

Ναυαγός είπε...

takis

ωραία παρομοίωση του μπλογκ μου με αεροπλάνο. Όμως εδώ δεν μπορώ να χουφτώσω καμία και στα κανονικά αεροπλάνα πάλι το ίδιο, γιατί απλά είμαι άτυχος.

Τι λέω, έχω φλιπάρει εντελώς από την κούραση.

--------------------

pingouinaki

Εκεί που πάω λέω να αράξω για καιρό.

---------------------------

sevarose

προσγειώθηκα επιτέλους! Το κεφάλι μου έχει αποκτήσει κενά αέρος είμαι σίγουρος.

Ναυαγός είπε...

αστεροειδή

ούτε σε δυο μήνες δεν ξανακάνω αυτό το ταξίδι. Προτιμώ να γυρνάω στους δρόμους της Μελβούρνης, παρά να ξαναμπώ σε Boeing

-------------------

zoi20

έχε χάρη που έφυγα και δεν μπορώ να στα ρίξω πια.

--------------------

πεζέ λόγε

Να μια καλή ερώτηση και για μένα.

marilia είπε...

χαχαχαχαχαχα!

α) Με λένε Μαριλίιιιιιιιιιιιιιια και είμαι καλά!
β) Είσαι σίγουρος πως είναι... κακή η τύχη σου που δε σε είχα ανακαλύψει νωρίτερα;

Να προσέχεις στα ξένα! ;)

3 parties a day είπε...

Ναι... Κρίμα που δεν τα είπαμε. Ελπίζω -σου το εύχομαι- να βρεις αυτό που ψάχνεις.

Ανώνυμος είπε...

χεχεχε ευτυχως δεν το ειδες...βρισκομαι 300 χλμ απο Φρανκφουρτη....

Ναυαγός είπε...

μαρίλια εξηγήσου. Γιατί κακή μου τύχη; Είσαι πολύ ωραία;

--------------------

3 parties

στο εύχομαι και εγώ από ψυχής. :))
μη χαθούμε όμως τώρα ε; για το γελοίο λόγο ότι εγώ είμαι δεν ξέρω και πόσες χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά...


-------------------

τρολλ

πάλι καλά δηλαδή. Αλλά την επόμενη φορά που θα προσεγγίσω, ετοιμάσου!

marilia είπε...

Καλό! Πολύ καλό! Το άλλο με τον Τοτό, το ξέρεις;;; :):):):):)
Παρατηρώ μια επιλεκτική ανάγνωση στο σχόλιό μου και μια τάξη παρερμηνείας του ή μου φαίνεται;;;

Με άλλα λόγια, τον τόνο είπαμε να μου αλλάξεις, όχι τα... φώτα με τις ερωτήσεις σου!!!! :):):):):):)

Αν δεν έχεις φάει σκορδαλιά, πλησίασε! Μμμμμμαααααααατς! :)

Ναυαγός είπε...

μαρίλια

γενικά το έχω αυτό με την παρερμηνεία, αλλά τώρα βοηθάει και το τζετ λαγκ.

νο σκορδαλιά. Φίλα ελεύθερα.