Παρασκευή, Μαΐου 11, 2007

Προυστολόγιον μετατρέπεται σε πρηχτολόγιον

Αγαπητοί Δωνκινσώνη και Αστεροειδή,

Μη τραβάτε ρε! Μη σπρώχνετε θα πλακωθούμε... μη τραβάτε σας λιέω κι ας κλιαίω. Ορίστε και οι απαντήσεις σας στο Προυστολόγιο που θα μέχρι να φτάσετε στο τέλος θα το χω κάνει Πρηχτολόγιο.

Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι;
Ένα φωτεινό μπαλκονάκι με χαμογελαστούς ανθρώπους στυλωμένο κάπου στο μέσο του χάους.
Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;
Η σκέψη της... να σηκώνομαι δεν είπες;
Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;
Μόλις διάβασα την ερώτηση αυτή. Τι ρωτάει ο άνθρωπος;
Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;

Πρέπει να κάνω σεξ.
Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;
Σε όσα οδηγούν στο κρεβάτι.
Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;

Γενικότερα με τον Θαλή τον Μιλήσιο, αυτόν τον καιρό όμως με έχει συνεπάρει και η προσωπικότητα του Γιώργου Καπουτζίδη.
Ποιοι είναι οι ήρωές σας σήμερα;

Όλοι αυτοί που πηδούν κι εγώ τρώω πατατάκια.
Το αγαπημένο σας ταξίδι;
Αυτό που οι φουσκοθαλασσιές θεωρούνται καλός οιωνός και προνόμιο.
Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα;
Να παραδέχεται πότε είναι οφ-σάιντ.
... και σε μια γυναίκα;
Την ευφυία και να ξέρει τί είναι το οφ-σάιντ.
Ο αγαπημένος σας συνθέτης;

Κάθε βδομάδα και διαφορετικός.
Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους;
Sexual Healing.
Το βιβλίο που σας σημάδεψε;

Το "εγωιστικό γονίδιο" R. Dawkins.
Η ταινία που σας σημάδεψε
Ολοφάνερο: Της "κακομοίρας" ή ο "μπακαλόγατος".
Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;
Ο γιος της Μάικα.
Το αγαπημένο σας χρώμα;
Το μπλε ιδίως όταν συνοδεύεται από πορτοκαλί.
Η αγαπημένη σας μυρωδιά;
Τα μαλλιά της γυναίκας τους ανοιξιάτικους μήνες.
Το αγαπημένο σας ποτό;
Jaegermeister vs tsipouro.
Το αγαπημένο σας ποίημα;
Περιμένοντας τους Βαρβάρους.
Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;
Που τσίμπησα τον πισινό μιας δασκάλας μου και αυτή αντί να μου ρίξει σφαλιάρα έκανε "ααααχ".
Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;
Γιατί κάποτε 2 φίλες μου Αμερικάνες μου είπαν για θρίσομ και εγώ δεν ήξερα τη λέξη.
Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ' όλα;
Το σαβούριασμα και τις ειδήσεις του Μέγκα.
Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;
Να διαβάζω (όχι που θα έλεγα να κάνω σεξ και θα καρφωνόμουν έτσι εύκολα).
Ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Το εγκεφαλικό και ο Ψινάκης στο κρεβάτι μου.
Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;
Όταν με ρωτήσει ο δικαστής αν το έκανα με την κατηγορουμένη για μοιχεία.
Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;
Κάνοντας υποβρύχιο σκι στη σελήνη.
Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;
Η Κούλα είμαι και σου κάνω πλάκα. Ξύπνα!
Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;
Κουκουρούκου.

Βρείτε τις απαντήσεις που είναι σοβαρές και κερδίστε ένα τριήμερο στα μαγευτικά νησιά Κιριμπάτι και αν δεν έχετε τα ανάλογα χρήματα για το εισιτήριο, κερδίστε ένα εξίσου μαγευτικό τριήμερο στη Ζούμπερη.

Έχω δυο μέρες να σας γράψω, αλλά όλα καλά. Πολύ μπάνιο, πολύ ψάρεμα, κουβεντούλα και χιούμορ με τον Τζόνι, τον Mr. Tampourine, τη Ρέτζα, τον Έλβις (ήθελα να ήξερα που κρύβει την κόρη του) και όλους τους συνατολιώτες μου, που με έχουν τρελάνει στις ελληνικές καλημέρες. Τουλάχιστο 15 γκάμιτσε με ακούω την ημέρα. Πόσο θα αντέξω.

Άσχετο. Δεν είμαι σίγουρος ότι πρέπει να το πω. Θα το πω, αλλά θα υποσχεθείτε να μη με πάρετε στο ψιλό. Ήρθε ο πιτσιρίκος που είχα γλιτώσει τις προάλλες και μου είπε πως η μάνα του με καλεί να φάμε όλοι μαζί αύριο το μεσημέρι. Δίστασα να απαντήσω. Δεν είμαι μάλλον για τέτοια. Όμως ο πιτσιρικάς έχει ένα απροσδιόριστα θλιμμένο βλέμμα και μ' έπιασε η παλιοπεριέργεια μου. Κάτι του συμβαίνει και θέλω να μάθω.

22 σχόλια:

marilia είπε...

χαχαχαχαχαχαχαχαχα! Αυτό το ποστ, σε συνδυασμό με τη βιταμίνη και τα κορν φλέικς μου, ήταν το καλύτερο πρωινό ξύπνημα!!!! :D:D:D:D:D

Δε θα σχολιάσω όμως τίποτα επί της ουσίας! Άσε μην ξαναβρεθώ σε καμιά... εντατική! ;)

Μμμμμμμααααααααατς;;

unlearn... είπε...

..Καπουτζίδης ε?Χμμμ...βρε πουλάκι μου μήπως όντως σε επιρρέασε το πέρασμα απο την Αυστραλία?Έλα πες μας μη ντρέπεσαι...

Τις σοβαρές απαντήσεις τις βρήκαμε αλλά δεν τρελάθηκα ακόμα να πάω στα Κιριμπάτι!Λαλαλααα...

Έλα γίνεσαι σιγά σιγά ο ήρωας του καταπιεσμένου πληθυσμού της ατόλης...πήγαινε να λύσεις το μυστήριο του θλιμμένου βλέμματος του...(πως τον είπαμε?) και πες μας και πως μαγειρεύει η...(πως την είπαμε κι αυτή?)

;)

unlearn... είπε...

Μπονζούρ!!!Λαλαλααα...

(έτσι για αλλαγή απο τα γκαμιτσε με)

Ανώνυμος είπε...

Λοιπόν θέτω υποψηφιότητα για το ταξίδι (μάλλον μέχρι Ζούμπερι): οι σοβαρές αφορούν τον Ψινάκη, τη μοιχεία και φυσικά....τι άλλο;....τα πατατάκια.

Κατά τα άλλα, το είχα δει εγώ το σίκιουελ με το λουστράκο της ατόλης. Κι επειδή τιμάς τα μαγιώ που φοράς, θα βάλεις την κάπα σου και θα καθαρίσεις (ελπίζω όχι την καλύβα της Σύλβα βέβαια). Να περνάς όμορφα πάντα κι άσε μας να φθονούμε...

Troll είπε...

Αν θες μην πας στο σπιτι της μανας του μικρου Ναυαγε.Θα σου οω εγω τι ακριβως θα συμβει.Στους τοιχους σε εμφανη σημεια θα δεις αφισες κολλημενες με ζηλοτειπ του Τσε.Η κουβεντα που θα ακολουθησει θα ειναι ακρως πολιτικη.Θα σου πει για το πως κυβερνουν την ατολη τα λαμογια και πως εκμεταλευοντε τους φτωχους.Η μανα του μικρου ειναι μια μικρη επαναστατρια..ειναι η μονη που δεν εχει ενδωσει στα λαμογια της εξουσιας και αντιστεκεται παρολο που πολλες φορες προσπαθησαν να την πηδηξουν.Ειναι ακρως επικινδυνη για σενα.Θα την ερωτευτεις.Μεγαλο παιδι εισαι ομως ,κανε οτι καταλαβαινεις...ακομα και να μην πας εμεις θα σε καταννοησουμε και θα εχεις την αμεριστη συμπαρασταση μας.στοπ.

Ανώνυμος είπε...

Ναυαγέ βρήκες γκόμενα?

Α! κ άλλη ομοιότητα!! ο Ζήκος από την ¨της κακομοίρας' είναι ο αγαπημενος μου ήρωας.

Ξέρω ότι επαναλαμβάνομαι κ θα μου την πεις αλλά κάθε φορά διασκεδάζω περισσότερο με τα ποστ σου:)))))

Dawkinson είπε...

ξέρω εγώ τι ζητάω και από ποιόν. πάρα πολύ σε πάω. όσο για την κούλα, είναι θεA.
:)

Ανώνυμος είπε...

Κατοπιν ολων τουτων αποφασισα να συναντηθουμε την επομενη εβδομαδα, για να ζησω λαιφ τα πιασμενα -απ το γελιο- σαγονια του Ναυαγου.
Θεωρω ευνοητο οτι προλαβαινεις να γυρισεις!
Αν δεν εισαι ηδη πισω δηλαδη...
(τι κοιτας πισω σου ρε, δεν εννοουσα αυτο....)
Καλημερες

Αλητισσα είπε...

Κι επειδη ολη η Ελλαδα βλεπει Eurovision μαζι και τα βλασταρια μου, ειπα να χαζεψω λιγο τα νεα σου και ΩΩΩ!!! τι να δω..
Ο Ναυαγος επιτελους μπαινει στο δρομο του να σωσει τον κοσμο..
Τωρα δυο ειναι τα τεινα, ή που θα βοηθησεις το μικρο σου φιλο ή που θα δεις τη γλυκα της στασης "σφραγιδα"..
Εδω που τα λεμε, ακομα και τα δυο μαζι να κανεις, ο κοσμος θα ειναι σιγουρα ωφελιμενος..

Ναυαγός είπε...

marilia

Δηλαδή θες να πεις ότι με διαβάζεις τρώγοντας κορν φλέικς; Τόσο ελαφρύς συγγραφεύς είμαι; κλαψ!

Ναυαγός είπε...

unlearn

μπονζούρ και σε σένα. Τον Καπουτζίδη δεν τον έχω συνδέσει με αυτό αλλά με το γεγονός ότι τα μίντια μας έχουν πείσει πως είναι κάτι σαν Τόμας Μαν ή Χέρμαν Χέσσε (μέσα δηλαδή).

λα λα λα λα και γιούχου!

Ναυαγός είπε...

doratsirca

πράγματι κερδίσατε το διαγωνισμό. Φορέστε μαγιό και αφήστε τα αυτά περί ζούμπερης. Ελάτε εδώ για να φθονούν κι εσάς.

Ναυαγός είπε...

τρολλ

ωρε λες; Χα χα χα με τα μικρά σου σχόλια ξεκαρδιζόμασταν, με αυτό τι πρέπει να κάνουμε;

Ναυαγός είπε...

ζοι20

Εγώ δεν είπα ότι ο Ζήκος είναι ο αγαπημένος μου ήρωας, αλλά ότι η ταινία είναι η αγαπημένη μου. Αγαπημένος μου ήρωας είναι ο Μεγαλομπακάλης, που πολύ στεναχωρήθηκα που στο τέλος έμεινε μπουκάλα. Γαμώτι.

Παρακάμπτω το άλλο που είπες και να ξέρεις πως δεν είναι δίκαιο να παίζεις με τον πόνο μου!

Ναυαγός είπε...

dawkinson

ταυτίζομαι με το εγωιστικό γονίδιο. Είμαι το εγωιστικό καθαρματίδιο. Κούλα rocks!

Ναυαγός είπε...

peze loge

Εγώ δε γυρνάω πίσω με τίποτα (both ways). Θα κάτσω εδώ μακριά από όλους τους κακούς ανθρώπους που έχει εκεί όπως π.χ. τον Μικρούτσικο.

Ναυαγός είπε...

αλήτισσα

Δεν ξέρω αν θα σώσω τον κόσμο. Αυτό που με απασχολεί τώρα είναι να σώσω το τομάρι μου από ότι κακό μπορεί να φέρει η συνεχής κατανάλωση μπύρας.

Αλητισσα είπε...

Ε, ειναι κι αυτο ενας δρομος προς τη σωτηρια του κοσμου..
Για φαντασου να σου σαλεψει απο την αγαμια και να γινεις ο "δρακος της ατολης"..
Οχι για σκεψου το..

marilia είπε...

Ναυαγέ μου, δεν παρακαλείτε που είστε ένας εύπεπτος συγγραφεύς; Θα προτιμούσατε, δηλαδή, να αναρωτιούνται οι αναγνώστες σας: "Τι διάολο θέλει να πει ο... ποιητής;;;" και να τους κάθεται το κείμενο στο στομάχι; Εξάλλου, σκεφτείτε και το ότι αν δεν είσαστε απολαυστικός συγγραφεύς, δε θα σας διάβαζα, πρωί πρωί, παρέα με τα αγαπημένα μου κορν φλέικς!

Ο πληθυντικός ήταν της... μεγαλοπρέπειας, προκειμένου να σας πείσω δια τα λεγόμενά μου.

Καληνυχτοφιλί.

Ναυαγός είπε...

αλήτισσα

προφητικό το σχόλιο σου. Ευτυχώς δεν το είχα διαβάσει πριν πάω στο γεύμα, διότι πάλι θα έμενα με τη μπύρα στο χέρι.

Ναυαγός είπε...

μαριλία

είμαστε όντως οι συγγραφείς της απόλαυσης, της περικλείσουας την αμαρτίαν, την ακολασίαν και της πέρα πάσης μαλακίας συνουσίαν.

(πληθυντικός μεγαλοπρέπειας και βαθυστόχαστες κουβέντες... σχεδόν ακαταλαβίστικες).

maika είπε...

τελικά είσαι μια χαρά άνθρωπος!!!
έχεις και ωραίο γούστο! ...και στη ζωγραφική ειδικά...έχεις το γούστο των γούστων!!!
;o))

Ποιά Κούλα εννοείς?? Ρωτάω γιατί ξέρω κι εγώ μια Κούλα...που άμα έρθει να σε ξυπνήσει...και πριν εκείνη σου πει ο,τιδήποτε....εσύ σίγουρα θα πεις...Θεούλη μου!!!! και θα πεταχτείς επάνω φοβισμένος....Όλοι με το Θεό την μπερδεύουν...